poniedziałek, 27 lutego 2017

Yankee Candle - Lemongrass & Ginger

      Dzisiaj pod lupkę wzięłam kolejny zapach z kolekcji Q1 2016. 
Zapach trawy cytrynowej wręcz ubóstwiam <3 Uwielbiam go dosłownie we wszystkim, świeży, nienachalny z delikatną nutką słodyczy. No ale, w tym zapachu śa tęz nuty zapachowe imbiru. 
Czy takie połączenie mi się spodobało, czy moja ukochana trawa cytrynowa na tym ucierpiała?


Ładna naklejka idealnie komponuje się z kolorem wosku. Na sucho wyczuwałam w nim bardzo mocno trawę cytrynową, imbiru na sucho wcale nie czułam. Wrzuciłam pół tarty do kominka, czyli więcej niż zazwyczaj. Dość szybko poczułam cudowną woń trawy cytrynowej, ten zapach nie da się porównać z żadnym innym <3 Nadal nie czułam ani krzty nut imbirowych i już się cieszyłam, ale po kilkunastu minutach mój nos zaczął je wyczuwać. Na szczęście nie wybija się on przed trawę cytrynową, robią dla niej tło, bardzo delikatne. 
Główne skrzypce w tej kompozycji gra trawa, imbir czuć bardzo słabo.
Zapach jest rześki i bardzo świeży, idealny na ciepłe wiosenne i letnie dni.


Obawiam się, że im więcej zapachów poznaję, tym więcej chcę mieć dużych świec w domu. Zdrowy rozsądek jednak wygrywa i kupię przed Wielkanocą dwie, no może trzy duże świece :) Dwa zapachy będzie mi ciężko wybrać, trzeci to na pewno będzie Wielkanocna limitka Happy Spring, nie mam pojęcia jak pachnie, chcę ją mieć ze względu na piękny kolor wosku i śliczną naklejkę z tulipanami :D 


Wosk o zapachu Lemongrass & Ginger kupicie TUTAJ za 9 zł :) 



Znacie ten zapach? 

13 komentarzy:

  1. przepadam za świeżymi zapachami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że imbir czuć słabo, bo lubię ten zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja wręcz przeciwnie... imbiru nie cierpię;/ brrr

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio odeszłam całkowicie od wosków i używam tylko świec :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja nawet nie wiem jka pachnie trawa cytrynowa ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zapachowe świece :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę go mieć mój zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Musi być piękny...
    Ja zakochałam się w wild mint :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że nie tylko ja jestem uzależniona od zapachów ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam woski YC i lubię rześkie zapachy, więc to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O nie- imbir :P dla mnie zapach nie do przejścia :( a szkoda, bo trawę cytrynową bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń