poniedziałek, 20 lutego 2017

Fa - Magic Oil - Pink Jasmine

  Uwielbiam kosmetyki do kąpieli które pięknie pachną. Żele marki Fa z serii Magic Oil przyciągają wzrok pięknym opakowaniem. Do wyboru jest trzy warianty zapachowe:
- Pink Jasmine (różowy)
- Blue Lotus (niebieski)
- Ginger Orange (pomarańczowy)

Ja oczywiście najpierw wzięłam do ręki ten różowy :D Działanie każdy na pewno ma identyczne, różnią się tylko zapachem i kolorem. Czy mikroperełki olejku znajdujące się w żelu pielęgnują i nawilżają moją skórę? 


Plastikowa buteleczka o pięknej, błyszczącej szacie graficznej skrywa w sobie 250 ml kosmetyku. Holograficzne kółeczka na tylnej ściance opakowania minią się w każdym kolorze tęczy, coś pięknego :) Zamknięcie zabezpieczone naklejką z napisem NEW, miałam pewność, że nikt go nie otwierał przede mną. 
Piękny, naturalny kwiatowy zapach wypełnia całą łazienkę gdy się go użyje. Nie jest on bardzo mocny, na skórze zostaje bardzo krótko.
Żel jest transparentny i ma delikatnie różowy kolor i konsystencja typowa dla żeli pod prysznic, ale jest lekko oleista. 


Dobrze się pieni i świetnie oczyszcza skórę. Producent zapewnia nas, że znajdujące się w żelu mikroperełki olejku będą pielęgnować naszą skórę oraz chronić ją przed wysuszeniem. Muszę przyznać, że poza dobrym oczyszczeniem skóry, nic więcej nie zauważyłam. Nigdy nie oczekuję od żeli jakiegoś nawilżenia skóry, po prostu mało który żel faktycznie to robi.


Jak dla mnie jest dość wydajny, niewielka ilość nałożona na gąbkę pozwala na dokładne umycie całego ciała. Myślałam, że po jego użyciu na skórze pojawi się lepki film, na szczęście nie ma takiego efektu. 


Jestem pewna, że kupię pozostałe wersje zapachowe. I tak po każdej kąpieli używam balsamów lub maseł więc brak nawilżenia jakoś zbytnio mi nie przeszkadza tutaj. Żel ma się pienić i dobrze oczyszczać skórę, ten spełnia oba warunki doskonale, dodatkowo pięknie pachnie i ma śliczne opakowanie :) Szkoda, że nie można go postawić do góry nogami, ułatwiłoby to wydobycie go gdy dobija dna.


Jestem z niego zadowolona, nie podrażnił mojej skóry, nie uczulił mnie. Na obietnice nawilżenia skóry po jego użyciu przymknęłam oko ;) 

Cena w zależności od sklepu waha się w granicach 7-11 zł. Najlepiej szukać go na promocji :)
Dostępny jest w większości drogerii jak i w sklepach typu "Groszek".

Znacie tą serię żeli pod prysznic? 

15 komentarzy:

  1. Nie wąchałem tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś z produktami Fa mi nie po drodze, zawsze coś innego wpada w moje łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten żel pod prysznic. ;) Żel jak żel - w porządku. :P Kupiłam oczywiście ze względu na kolor i piękne opakowanie.
    Śliczne różyczki na zdjęciach!
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam i bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej serii ale najważniejsze że sprawdził się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś często używałam ich produktów teraz jakoś ich nie kupuję, ale nie dlatego że nie lubię ale za dużo innych nowości mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń