niedziela, 12 lutego 2017

Walentynkowe mani - podejście nr 2 :)

   W tym roku dopadł mnie serduszkowy szał :D Korzystając dzisiaj z wolnej chwili (bez maluchów), postanowiłam odświeżyć moje pazurki. Wcześniejsze zdobienie, też walentynkowe, możecie zobaczyć TUTAJ. Dzisiaj nie skorzystałam z gotowych serduszek, chciałam coś namalować pędzelkiem. Jak mi wyszło? ;)


Do zdobienia użyłam:
- baza i top od Neonail
- czerwony brokat kupiony na aliexpress
- Semilac 026 My Love
- Semilac 097 Indian Roses
- Semilac 031 Black Diamond


Zdziwiłam się jak szybko je zrobiłam dzisiaj, może to, że dzieci mogły w każdej chwili wrócić od dziadków, dało mi kopa do działania. Pomalowałam wszystkie paznokcie kolorem 097 i wiedziałam że chcę dorzucić czerwony brokat, postawiłam tylko na jeden paznokieć. Balonikowe serduszko wyszło w ostatniej chwili, gdy brakło mi pomysłu, a nie chciałam zostawiać tego paznokcia bez zdobienia :)


Brokat dał mi nieźle popalić, mam go teraz w całym pokoju. Nie mogłam odkręcić słoiczka i lekko się rozsypał. Ale mimo to myślę, że było warto się nim pobawić. Efekt jaki nim uzyskałam mnie bardzo zadowala, tym bardziej, że kupiłam go za grosze.


Na koniec, standardowo już, zdjęcie z moim pierścieniem mocy. Czekam nadal na trzy inne, ale moje paczki gdzieś latają jeszcze po świecie ;)


To już ostatnie zdobienie z okazji walentynek, więcej już was nie będę w tym roku męczyć serduszkami :D

Miłego wieczoru wam życzę :*

44 komentarze:

  1. ojej ale cudowne pazurki! <3 piękne kolorki, a serduszka Ci wyszły super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta czerwień z drobinkami piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny manicure... mnie szczególnie urzekł ten brokat ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny efekt :) Słodko a zarazem z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądają;) Podziwiam za zdolności i pomysł;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Ci to wyszło :) Bardzo fajny pomysł z serduszkowym balonikiem. Już miałam pytać co to za przepiękny czerwony lakier, który tak błyszczy, a tu mnie zaskoczył brokat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) właśnie marzył mi się taki lakier, ale nie ma takiego, więc kupiłam taki brokat ;) pokażę go w poście z zakupami z aliexpress końcem lutego :)

      Usuń
  7. Śliczności! Bardzo podoba mi się ten pierścionek (?), ozdoba (?). No to coś na paznokciu z koroną :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że wyszło Ci ślicznie to malowanie serduszek. :) Brokat też robi wrażenie. Dzięki niemu całość naprawdę ładnie się zgrywa. Idealne zdobienie na walentynki!
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierścień mocy rządzi :D a zdobienie świetne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak pięknie wygląda "My love" z brokatem! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie ci to wyszło, mimo że zupełnie nie mój styl , a już na pewno nie odważyłabym sie sama łączyć różu i czerwieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ten brokat cudnie wygląda😍

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyszło. Proste zdobienie, ale efekt super:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne, idealne na walentynki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. naprawdę piękne, szczególnie ten chiński brokat

    OdpowiedzUsuń
  16. Super <3 ! Malowane serduszka zdecydowanie ładniejsze od tych gotowych naklejek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten czerwony brokat mnie zauroczył. Walentynek jeszcze nie było, a ja już dostaję wysypki na sam dźwięk tego słowa hahaha :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Jaki pierścień ! Serduszka są urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepięknie Ci to wyszło :) Zwłaszcza ten lakier na wskazującym palcu mnie zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale ładne<3
    Niestety ja nie miałabym do nich cierpliwości.;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ cudne mani !!! I jaka fajna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na pierwszy rzut oka spodobał mi się ten brudnawy róż- po sprawdzeniu opisu już wiedziałam czemu. Są kolory Semilaca, na które zawsze zwrócę uwagę. Indian Roses jest jednym z nich. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne <3 Ten brokat nadaje im mega uroku

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku, cudowne pazurki ! Pierwszy raz widzę taką "nakładkę" ozdobną na paznokcia - podoba mi się ! :D
    Obserwuję ! Mój blog TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  25. precyzyjna robota, podoba mi się. różowego semilaca bardzo lubię aczkolwiek sama bym go z czerwonym nie połączyła

    OdpowiedzUsuń