środa, 1 marca 2017

2# Haul Aliexpress - Luty

   Dzisiaj wpis, na który czeka dużo osób :) Zauważyłam, że styczniowy wpis z zakupami na portalu Aliexpress był bardzo często wyświetlany. Dostałam kilka maili z pytaniami o linki do niektórych rzeczy. Tutaj, jeśli wam coś wpadnie w oko, też możecie poprosić o link do danej rzeczy ( o ile nie wygasł ). Piszcie na maila z zakładki kontakt. 

Jeśli jesteście ciekawi co dotarło do mnie w lutym, to zapraszam na dalszą część wpisu :)




1. Paletka logowana Dose. Tak, wiem, jest to podjebka markowej paletki :D Ale jestem z niej bardzo zadowolona. Kupowałam ją na ukrytej aukcji, nie wiedziałam jaka dokładnie przyjdzie. Swatche i pełny opis paletki możecie zobaczyć TUTAJ. Nie zamówię kolejnych, zaspokoiłam swoją ciekawość co do kosmetyków z tej strony :)
Zamówiona 08.01 - Dostarczona 03.02
Cena 28,60 zł.
Link: Wygasł


2. Złote serduszka na paznokcie. Zamawiałam je z myślą o walentynkach :) Obawiałam się, że do 14 lutego nie dotrą, ale były prawie 2 tygodnie wcześniej :) Możecie je zobaczyć TUTAJ na paznokciach w walentynkowym zdobieniu.
Zamówione 12.01 - Dostarczone 02.02
Cena 3,02 zł - w opakowaniu 10 szt.
Link: Wygasł


3. Kolczyki kotki. Lubię motyw kotów w biżuterii i mam ochotę jeszcze na pierścionek z uszkami kota. Kolczyki są ładnie wykonane, nic nie odpadło podczas podróży. Przyszły zabezpieczone w folię bąbelkową i kopertę z bąbelkami.
Zamówione 28.12 - Dotarły 02.02
Cena 2,67 zł
Link: wygasł


4. Bukiecik z piankowych różyczek. W zestawie jest 10 szt. Wybrałam sobie kolor szampański, przyszły dobrze zapakowane i nie pogięte. Średnica jednej różyczki wynosi około 7-8 cm. Czekam obecnie na 5 kolejnych bukietów w innych kolorach, jeden będzie dla mnie.
Zamówione 08.01 - Dotarły 07.02
Cena - 8,05 zł
Link: KLIK


5. Bokserki dla mojego męża. Kupowane również na ukrytej aukcji, ale wiedziałam że przyjdą logowane Emporio Armani. Niestety aukcja zniknęła po tym, jak ktoś dodał zdjęcie z logiem do feedbacku. Żałuję że nie kupiłam więcej, materiał 95% bawełna, świetne w dotyku i po praniu nic się złego z nimi nie stało. Zamawiałam rozmiar większy i są dobre. 
Zamówione 08.01 - Dotarły 08.02
Cena za 1 parę 13,78 zł
Link: Wygasł


6. Pierścionki. Dwa dla mnie i dwa dla mamy. Wszystkie są bardzo ładnie wykonane. Zamawiane z jednego sklepu z biżuterią. Ja lubię delikatniejszą biżuterię i wybrałam sobie pierścionek z kwiatkiem i drugi z miodowym oczkiem. Mama chciała większe więc wybrała sobie z fioletowym oczkiem i duży, kwadratowy z malutkimi cyrkoniami w kolorze różowego złota. Z rozmiarami trafiłam idealnie, dla mnie wzięłam 6, dla mamy 9. Przyszły zapakowany w ozdobny, czerwony woreczek na biżuterię.
Zamówione 04.01 - Dotarły 13.02
Cena: 
- z kwiatuszkiem 2,22 $
- z miodowym oczkiem 1,55 $
- z fioletowym oczkiem 1,88 $
- kwadratowy 2,17 $
Link do sklepu: KLIK


7. Słuchawki. Zamówiłam je do biegania, jakoś z muzyką lżej się biega ;) Wybrałam czarno-seledynowe i bardzo mi się podobają. Dźwięk jest bardzo dobry, brakuje mi mocniejszego basu, ale za takie pieniądze nie ma co grymasić :) Dobrze trzymają się ucha. Duży plus za mega szybką dostawę, tylko 2 tygodnie <3
Zamówione 01.02 - Dotarły 15.02
Cena 8,07 zł
Link: KLIK


8. Podkład Lou Mesi. Zamówiłam go po tym jak na Dresscloud zrecenzowała go jedna z dziewczyn :) Przyznaję się bez bicia, że musiałam go mieć choćby ze względu na przepiękne opakowanie <3 Niestety otrzymałam inny kolor niż zamawiałam, majfrend wysłał właściwy za darmo, więc czekam i będzie o nich post :)
Zamówiony 14.01 - Dotarł 10.02
Cena 5,46 $
Link: KLIK


9. Matowa pomadka Lime Crime. Myślałam, że ona już do mnie nie dojdzie. Dwie zamawiane w tym samym czasie dotarły jeszcze początkiem stycznia. Kolor Cashmere wygląda na ustach pięknie :) Myślę zrobić post, w którym wam pokażę te pomadki na ustach. Zastyga na mat, nie kruszy się, lekko wysusza usta.
Zamówiona 10.12 - Dotarła 01.02
Cena 1,29 $
Link: Wygasł



10. Stroje kąpielowe. Zamówiłam oba w jednym sklepie. Nie było zdjęć w opiniach, ale zaryzykowałam. Z racji, że jestem drobna wzięłam oba w rozmiarze S. Jestem zaskoczona jakością, są przepiękne. Świetnie uszyte, ładnie leżą na ciele. Rozmiar trafiony w 10 :) Usztywniane miseczki  mają w sobie lekki push-up. Czekam jeszcze na trzeci strój.
Zamówione 01.02 - Dotarły 22.02
Cena:
- żółty 44,87 zł Link: KLIK
- czerwony 46,78 zł Link: KLIK


11. Pierścionki
Zamówione 19.01 - Dotarły 21.02
Cena za sztukę  2,05 zł
Link: KLIK


12. Zapachy do samochodu. Pandy są urocze, ruszają się im oczka podczas jazdy samochodem. Zapach maja bardzo delikatny, ale przyjemny. Jabłuszko ma zapach truskawkowy <3
Zamówione 26.01 - Dotarły 22.02
Cena:
- pandy 0,86 $ za 2 sztuki Link: KLIK
- jabłuszko 1,10 $ Link: KLIK


13. Drewniane kolorowe guziki. Zamówiłam je z myślą o przerobieniu białej bokserki na lato. Jeśli chcecie zobaczyć efekt końcowy to wam tutaj pokażę :) Guziki mają ładne, intensywne kolory :)
Zamówione 05.02 - Dotarły 22.02 oraz 23.02
Cena 4 zł za 50 sztuk
Link: KLIK


14. Zegarek z kotami. Pierwszy zegarek dla mnie ;) Na Dresscloud widziałam go po raz pierwszy i jak tylko znalazłam na Ali, to od razu go zamówiłam :) Wybrałam kolor czarny, choć miałam dylemat czy nie kupić białego. Jak za takie pieniądze jestem z niego bardzo zadowolona :)
Zamówiony 03.02 - dotarł 23.02
Cena 6,50 zł
Link: KLIK


15. Pierścionki na paznokcie. Mój pierwszy tego typu pierścionek widzieliście już w poście TUTAJ. Domówiłam sobie trzy, dwa już dotarły :) Jestem w nich zakochana <3
Zamówione 14.01 - Dotarły 23.02
Cena 3 zł za 1 sztukę
Link: KLIK


16. Ozdoby i naklejki do paznokci. Naklejki dla córeczki na paznokcie, ozdoby dla mnie. Teraz zastanawiam się jak je przykleić do gotowego zdobienia. Są ładnie wykonane i kryształki w nich pięknie błyszczą. Na pewno pojawi się z nimi jakieś zdobienie, jak tylko ogarnę jak je przykleję :D
Zamówione 14.01 i 16.01 - Dotarły 23.02
Cena:
- naklejki z myszką minnie 0,30 zł
- ozdóbki 0,60 zł za 1 sztukę
Link: KLIK


17. Żel do usuwania wągrów. Zamówiłam go po bardzo pozytywnej opinii na forum zakupowym. Wraz z żelem dostałam dużo papierków, które nakleja się na nałożony już na skórę żel. Pachnie bardzo przyjemnie, ale nie robi praktycznie nic... Próbowałam już wielu sposobów, rozgrzewałam żel przed użyciem, trzymałam twarz nad gorącą wodą, no nic nie ruszyło. Odkleja się z nosa bardzo szybko i bezboleśnie, usuwa może kilka zaskórników...
Zamówiony 05.01 - Dotarł 23.02
Cena 6 zł
Link: KLIK


18. Naprasowanka na ubrania. Wzór jaki jest każdy widzi :D Nie wiem jeszcze na co ją naprasuję obstawiam szorty na kieszeni z tyłu, albo bokserkę na plecach :D
Zamówiona 05.02 - Dotarła 28.02
Cena 1,13 $
Link: KLIK


19. Russian Ball - czyli końcówka do zdobienia babeczek. Nie spodziewałam się, że jest to takie duże :) Bardzo masywne. Jeszcze nie używałam, czekam na rękaw cukierniczy i będę działać :)
Zamówiona 09.02 - Dotarła 27.02
Cena 3,50 zł
Link: KLIK


20. Pierścionek. Cebula, za tak śmieszne pieniądze dostałam piękny pierścionek z dużym, błyszczącym oczkiem. Niestety nie trafiłam z rozmiarem i 7 jest na mnie ciut za duża.
Zamówiony 26.01 - Dotarł 28.02
Cena 2 zł ;)
Link: KLIK


21. Sztuczne tulipany wykonane z gumowego materiału. Kilka osób już się pytało czy to żywe ;) Zdobią stół w kuchni. Zamówiłam 20 szt, jednak domówię jeszcze 10. Do wyboru jest kilka kolorów, ale moim zdaniem żółte są na wiosnę idealne. Dobrze wykonane i nic nie odpada. Lampa zjadła troszkę kolor, na żywo mają one cieplejszy odcień.
Zamówione 07.02 - Dotarły 28.02
Cena za 10 sztuk około 16 zł
Link: KLIK


Koniec w końcu :D Mam nadzieję, że mój listonosz nie zacznie strajkować, bo jest ostatnio u mnie bardzo często ;)
Tak się zastanawiam czy nic nie przeoczyłam z zakupów, które dotarły w lutym. Jeśli jednak coś wynajdę w czeluściach toaletki, to pokażę w kolejnym poście. 

A wam co ostatnio fajnego dotarło od majfrendów? :) Chwalić się w komentarzach :)

29 komentarzy:

  1. WOW! Tyle wspaniałych zakupów :D Szkoda, że nie dodajesz linków. Mogę o nie poprosić? Głównie o link do tulipanów i róż :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowanie tego podkładu jest mega! Balabym się go używać, bo tak, jak mówiłam - uważam na chińskie kosmetyki. Ale dla opakowania chętnie bym go kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej! Prześwietne rzeczy zamówiłaś! Różyczki piankowe strasznie mi się podobają ;-) Jako sroczka nie mogłam oderwać wzroku od wszystkich biżuteryjnych rzeczy! Podkładu z Aliexpress bałabym się używać, ale ten Lou Mesi ma tak cudowne opakowanie, że używać bym go nie musiała - wystarczyło by mi, żeby stał na toaletce i dekorował pomieszczenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Zamówiłam go ze względu na opakowanie :D

      Usuń
  4. Super zakupy. Tulipany bardzo ladne

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zamówienia, sama się chyba uzależniam od tego co oferują chińczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo tego. Biżuteria rzeczywiście ładna, a wyglądem tych kwiatów jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Przydałyby się takie do zdjęć :) Ja na ali jeszcze nic nie zamawiałam, ale gdy w końcu ogarnę jak to działa, to pewnie zamówię mnóstwo rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne rzeczy :) Pandy są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem fanką pierścionków, ale ten pierwszy z kwiatkiem jest bardzo ładny :)
    Opakowanie podkładu też niezłe :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super rzeczy, zresztą już Ci to pisałam. Sama mam ochotę na piwonie, ale tulipany takie wiosenne...

    OdpowiedzUsuń
  10. Paletka cieni oraz zapachy do samochodu prezentują się świetnie. Niebawem będę szukać czegoś fajnego na aliexpress :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo tego, niektóre rzeczy bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne te tulipanki, wyglądają jak żywe! idealne na zbliżającą się wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta paleta ma świetne kolory! ale ten żółty strój ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale tego dużo :D Paletka wygląda przepięknie, ale straasznie bałabym się jej transportu przez granicę. Tulipany wyglądaj genialnie, sama się chyba też na nie skuszę <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolczyki słodkie i ten podkład ma fenomenalne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No powiem Ci, że kilka fajnych perełek wyrwałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie te tulipany wyglądają jak żywe :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zamówienie. Kwiaty są najpiękniejsze

    OdpowiedzUsuń
  19. ALe świetne rzeczy! Też proszę o linki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. tez zamówiłam ta maskę białą na wągry i nadal czekam. Czytałam, ze te, co ładnie pachną nie robią nic, a te co śmierdzą to działają. Nie wiem, ile w tym prawdy, ale może dlatego Twoja nie działa;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne te kwiatki, może jakieś zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. sama myślałam że te tulipany są żywe! hahaha ale na prawdę pięknie wyglądają i róże też :)

    OdpowiedzUsuń