czwartek, 23 marca 2017

Przywołujemy wiosnę paznokciami - Semilac 168 Fresh Pistachio

  Witajcie kochani :) Dawno już nie malowałam paznokci, po prostu je połamałam, nienawidzę u siebie krótkich. Ciut odrosły, ale jeszcze daleko im do takich jak miałam :( Za miesiąc może już będę zadowolona z ich długości. Przy kolejnym malowaniu pobawię się hardem do przedłużania, czekam na szablony i będę działać.

Dzisiaj pokażę wam piękny, mocno nasycony kolor jasnej, pastelowej zieleni od Semilac.


Fresh Pistachio to kolor idealny na wiosnę i lato. Jaśniutka, pastelowa zieleń idealnie będzie komponować się z jasnymi ubraniami i dodatkami, które często nosimy o tych porach roku :) 


Kolor ma świetne krycie, już dwie warstwy pokryły płytkę całkowicie. Nie pojawiają się smugi.
Już dawno miałam tak intensywny, jasny kolor na paznokciach :) Ale jak wiosna, to muszę sobie poszaleć. 

Do wykonania pazurków użyłam:
- Lakier hybrydowy Semilac 168 Fresh Pistachio
- Ozdóbki na paznokcie z Aliexpress.




Jestem oczarowana tym kolorem, No i niech te paznokcie szybciej rosną :( Bo aż mnie opuszki bolą przy tak krótkich :D

Przy okazji chciałam was zapytać, czy wy też macie problem ze stroną sklepu Semilac? Od dwóch miesięcy wyświetla mi się strona główna w języku polskim, gdy kliknę w coś, to strona automatycznie zaczyna wyświetlać się w języku angielskim. Próbowałam już chyba wszystkiego i problem nie znika... Nie mogę nawet zamówić nowych kolorów :( Moja siostrzenica, która mieszka w sąsiedniej miejscowości, również ma ten sam problem.

Mam nadzieję, że problem kiedyś minie. 

Dobrej nocy wam życzę <3

27 komentarzy:

  1. Nie są aż tak krótkie. :) Ale w pełni Cię rozumiem, bo też jestem fanką długich paznokci i trudno mi żyć z krótszymi. ;)
    Śliczny kolorek! Rzeczywiście idealny na wiosnę i lato. Bardzo fajne ozdoby. Wyglądają jak cukiereczki!
    U mnie normalnie działa strona Semilac po polsku (jak tak na szybko patrzę, bo nigdy tam nic nie zamawiałam). Próbowałaś może z innej przeglądarki?
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do strony to Ci nie doradcze bo kupuję lakiery stacjonarnie.
    A tak poza tym to sama nie lubię u siebie krótkich pazurków a właśnie teraz takie mam. Chętnie pomalowałabym je tym pięknym pastelowym zielonym kolorkiem 💗 wiosennie się zrobiło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie pastelowe barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem długość jest idealna, a sam odcień prezentuje się przepięknie. Bardzo wiosenny, świeży i optymistyczny. Chyba muszę sięgnąć po moje pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor jest piękny :) co do strony może na FB napisz do nich i oni coś poradzą innego wyjścia nie widzę :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani Katarzyno, nowy sklep internetowy Semilac korzysta z funkcji domyślnej geolokalizacji. Dlatego każde zamówienie składane w wybranym kraju, jak na razie musi zostać zrealizowane w jego granicach. Tyczy się to również ustawień geolokalizacji w komputerze. Przepraszamy za wszelkie niedogodności dokładamy wszelkich starań, aby naprawić ten błąd. Zachęcamy do udania się sklepu stacjonarnego, lista sklepów tutaj https://semilac.pl/pl/sklep/siec-dystrybutorska/
    W razie pytań chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  7. Może sklep Semilaca ma jakiś problem techniczny. Warto zapytać na ich FB. Kolorek na paznokciach śliczny. Faktycznie iście wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny kolor ! Nie przepadam za Semilaciem ale te nowe kolory są meeeega :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ śliczna pistacja i mani również :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolor :) coś podobnego gości również na moich paznokciach, ale solo bez żadnych zdobień i również udostępniłam o tym osobny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor śliczny, ale dla mnie byłby problematyczny ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor faktycznie wiosenny :) Miło popatrzeć na takie pazurki

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny kolor, pastele są jednak trudne w malowaniu

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor nie mój, ale podoba mi się ozdoba. Wygląda jak małe lentilki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny wiosenny kolor w sam raz na te wiosenne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. tym semilaciem przekonałaś mnie do zielonego :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo energetyczny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękny kolor.:)
    Tylko nie wiem, czy i ja czułabym się dobrze w takim odcieniu, ponieważ zawsze wybieram nude.

    OdpowiedzUsuń
  19. ale śliczności, używałaś kiedyś pyłków? kupiłam sobie kilka z semilaca i jestem oczarowana <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor piękny jest :) a na temat strony już coś słyszałam chyba z pół roku temu, jak coś zmieniali, ale nie wiem, jak sobie z tym poradzić.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor piękny, ale raczej nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń