poniedziałek, 22 maja 2017

SpongeBob przywołał wiosnę :) Semilac 156 - Racing Car

     Wracam do pisania po długiej przerwie. Zdjęcia robię ale wpisy jakoś nie chcą się pojawiać... Mam nadzieję, że w końcu nadejdzie ten czas, w którym będę pisać więcej.

Zauważyłam, że wpisy paznokciowe cieszą się tutaj dużą popularnością, więc od takiego postanowiłam dzisiaj zacząć :)
Robiłam to zdobienie 2 tygodnie temu, padał deszcz, ogólnie pogoda była mało wiosenna. Po kilku dniach pojawiło się słoneczko i tak jest do dnia dzisiejszego :) Piękny, żółty kolor na moich paznokciach przywołał wiosnę, chyba słońce było zazdrosne ;))



Szukałam żółtej hybrydy bardzo długo, na jednym z blogów w oko wpadł mi właśnie kolor 156 marki Semilac
Pierwsze zdobienie z jego udziałem miało wyglądać nieco inaczej, chciałam połączyć go z czernią i szarością. Ale na prośbę mojej córeczki nałożyłam go na wszystkie paznokcie i ozdobiłam naklejkami wodnymi na których jest postać z kreskówki SpongeBob. 


Lakier jest zamknięty w czarnej buteleczce. Do pełnego krycia nałożyłam 3 cienkie warstwy, nie smuży i bardzo przyjemnie się nim pracuje na płytce. 
Czytałam, że lakier odchodzi płatami z paznokci, u mnie trzyma się idealnie do dzisiaj. Moim zdaniem, zależy to od tego, jak się go nałoży. 

Poniżej możecie zobaczyć jak pięknie on wygląda na długich paznokciach :)




Lakier Semilac Racing Car możecie zamówić TUTAJ za 29 zł.

Dajcie mi motywacyjnego kopa do pisania ;)
Jak wam się podobają takie paznokcie? :)

20 komentarzy:

  1. Świetne! Idealne na wakacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekny jest ten kolorek a widziałaś już tą nową kolekcję Margaret? https://semilac.pl/pl/margaret jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze, że postawiłaś na ten energetyczny kolor! świetnie się prezentuje :) i chwała Ci za to, że przywołałaś nim wiosnę ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. nie jestem fanką żółtego koloru ale paznokcie wyglądają czadowo, ja mam odcień banana , który nie jest moim ulubieńcem, nie jest tak wyraźny jak ten

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny żółciutki :) i całe mani wesołe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten spongebob jest genialny :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Spongbob'a jakoś nie lubię ;P Ale kolorek bardzo ładny, energetyczny! Może być z niego hit na lato ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam te pierścionki na panzokcie ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kolor! Bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudny kolor!
    Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor piękny, ale nie dla moich paznokci ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor mega energetyzujący!

    OdpowiedzUsuń
  13. szałowe zdobienie, uwielbiam takie jaskrawe odcienie semilaca :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny kolor :) Normalnie bym się na taki nie skusiła ale jak patrzę na Twoje pazurki to chyba muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń