sobota, 27 maja 2017

Promocja 2+2 na kosmetyki do pielęgnacji twarzy - co kupiłam?

     Nie tak dawno w Rossmannie był szał na kolorówkę, ja wtedy nie kupiłam nic. Nie chciałam przepychać się między szafami z kosmetykami. Nie wspominając już o tym, że praktycznie każdy kosmetyk był otwierany i macany. 

Teraz jednak pojawiła się promocja, której nie mogłam sobie odpuścić. 
Każdy kto należy do Klubu Rossmann może zrobić zakupy 2+2, czyli 2 kosmetyki kupujemy, a dwa dostajemy gratis. Gratisowe oczywiście są te tańsze, dlatego najlepiej wybierać te w podobnych lub takich samych cenach. Zakupy można zrobić tylko raz w promocji 2+2.
Dla pozostałych klientów promocja jest 2+1.


Najbardziej kusiły mnie maseczki glinkowe od L'oreal oraz żele z glinką do mycia twarzy. Niestety u mnie już nie zastałam tych pierwszych, żeli było pod dostatkiem. Zajrzę jeszcze w poniedziałek.


Pierwszy do koszyka poleciał żel peelingujący czysta glinka. Wybrałam wersję z dodatkiem czerwonych alg, mam nadzieję, że choć troszkę zwęży on pory na moich policzkach. 


Płyn micelarny przeciw przesuszaniu marki Mixa bardzo mnie zaciekawił. Nie miałam jeszcze tych kosmetyków, a czytam o nich dużo pozytywnych opinii. 


Dwufazowy płyn micelarny od L'oreal kupiłam z myślą o demakijażu oczu. Na twarz raczej nie będę go używać, nie lubię tłustego filmu na skórze jaki pozostawiają tego typu kosmetyki. 


Serum Bielendy chyba nie muszę nikomu przedstawiać ;) Kultowy kosmetyk, aż dziwne, że mam go pierwszy raz. Przekonam się na własnej skórze, czy faktycznie jest tak rewelacyjne. Z tej serii mam tonik i maskę na noc z których jestem bardzo zadowolona.

Za zakupy zapłaciłam 59,98 zł czyli za serum i żel do mycia twarzy. 

Podoba mi się taka promocja, dużo bardziej niż ta na kosmetyki kolorowe. Tutaj o dziwo nie było tłumów, kosmetyki były poukładane na półkach. 3-4 osoby robiły zakupy w tym samym czasie co ja i nie widziałam, aby Panie cokolwiek otwierały. 

Promocja trwa do 30 maja, czyli jeszcze możecie wybrać się na zakupy.

A może już byliście? :) Pochwalcie się co kupiliście :)

21 komentarzy:

  1. Ja jednak odpuściłam sobie tę promocję. Mam jeszcze trochę kosmetycznych zapasów, ale nie powiem maseczki glinkowe od L'oreal mnie bardzo kuszą. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też kupiłam żel do twarzy L'oreal, ale wersję detoksykującą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie wiem, czy jeszcze się zdecyduję na udział w tej promocji, ale też wolę tego typu akcje niż na kolorówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurde a ja nie wiedziałam, że jest taka promka o

    OdpowiedzUsuń
  5. Serum bielendy to mój wielki ulubieniec ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie skorzystałam z tej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kusi mnie ten żel do mycia twarzy, ale jeszcze mam dużo produktów do mycia twarzy - w użyciu mam dwa i przynajmniej jeden w zapasie, zatem najpierw skupiam się na zużyciu tego co mam :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wybieram się na tą promocję, nie mam takiej potrzeby w tej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zakupy, mnie interesują glinki/ maseczki loreal

    OdpowiedzUsuń
  10. Żadnego z nich nie miałam. Żel peelingujący najbardziej mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałam kupić to serum, ale go u mnie nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja nic nie kupiłam i nic nie planuję :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zastanawiałam się nad płynami micelarnymi z Loreal i Mixy, ale ostatecznie nic nie kupiłam na tej promocji w Rossmannie, ale za to kupiłam płyn micelarny Dermedic w aptece :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja skorzystałam z promocji już pierwszego dnia :D Też skusiłam się na żel L'oreal, do tego dwa micele i krem do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja odpuściłam tę promocję. Mam sporo zaległych kosmetyków do zużycia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jeszcze nie byłam ale serum bielendy kupię chyba bo mam maskę z tej serii i jest super :) a reszta zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja chciałam czarną maskę z Evree, ale mi wykupili :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja sobie odpuściłam, postanowiłam pozbyć się zapasów. Ale nie powiem, dalej kuszą mnie glinki z Loreala ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. I love this flatlay, the touch of flowers is amazing for the spring time.
    Lovely Reviews :D

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie to serum czeka w kolejce, wiele dobrego się o nim naczytałam i zakupiłam jakiś czas temu :)

    OdpowiedzUsuń