niedziela, 4 czerwca 2017

Aliexpress - haul

  Pora na kolejny post zakupowy z Aliexpress :) Przyznam, że rzeczy do dzisiaj przyszło więcej, ale mam problemy z kartą pamięci w aparacie i nie mogę zrzucić zdjęć. Nadrobię to w kolejnym wpisie.
Bardzo ograniczyłam zakupy z Chin, zauważyłam, że zamawiam rzeczy, których i tak nie używam, a tylko zajmują mi miejsce w toaletce. Przerzuciłam się na droższe, konkretniejsze rzeczy. Zamówiłam kilka ubrań, jak na razie jestem z każdego zadowolona.


1. Piękny naszyjnik, który zamówiłam z myślą o letnich stylizacjach. Jest bardzo ładnie wykonany i nic nie odpadło podczas podróży. Nie brudzi skóry podczas noszenia. 
Link: KLIK
Zapłaciłam: 2,28$
Czas dostawy: 32 dni


2. Zestaw naprasowanek na ubrania. Myślę je naprasować na bluzki i dodatkowo wzmocnić szyciem aby nie odpadły po kilku praniach. Tego roku są one bardzo modne, w polskich pasmanteriach są drogie.
Link: KLIK 
Zapłaciłam: 1,32$
Czas dostawy: 28 dni


3. Urocze zegarki z motywem myszki Mickey. Dla siebie zamówiłam biały i czerwony. Moja mama skusiła się na czarny a siostrzenica na niebieski. Z chęcią przygarnęłabym inne kolory, ale nie potrzebuję ich chyba aż tyle :D 
Link: KLIK
Zapłaciłam: 2,02$
Czas dostawy: 28 dni


4. Silikonowy blender do nakładania podkładu. Jak dla mnie to straszny niewypał :D Podkład się rozmazuje, strasznie koszmarnie to wygląda. Zastanawiam się, skąd się biorą pozytywne recenzje o tym dziwaku :D 
Link: KLIK
Zapłaciłam: 0,38$
Czas dostawy: 37 dni


5. Plastikowe pierścionki na palce. Na pierwszy rzut oka nie widać, że są wykonane z plastiku. Sprawdzą się na wakacjach :)
Link: KLIK
Zapłaciłam: 0,70$
Czas dostawy: 33 dni


6. Wzornik do lakierów typu słoneczko. 
Link: KLIK
Zapłaciłam: 0,40$
Czas dostawy: 30 dni


7. Lustrzane okulary. Niestety nie udało mi się uchwycić na zdjęciu ich koloru. Są czerwono-złote. Idealnie pasują do mojej twarzy. Świetnie zapakowane, dotarły bez szwanku. 
Link: KLIK
Zapłaciłam: 1,88$
Czas dostawy: 43 dni


8. Piękne, ozdobne gumeczki do włosów. Zamówiłam je dla córeczek, ale sama chętnie je noszę :) Domówiłam jeszcze kilka kompletów w innych kolorach. Świetnie trzymają włosy i można je także nosić na ręce jak bransoletkę :)
Link: KLIK
Zapłaciłam: 0,93$
Czas dostawy: 23 dni


9. Naklejka wodna na paznokcie. Próbowałam jej użyć, ale niestety nie udało mi się to :D Będę robić drugie podejście. Arkusz jest dość duży i wystarczy na dużo zdobień.
Link: KLIK
Zapłaciłam: 0,91$
Czas dostawy: 29 dni


10. Ozdoby do paznokci. Jest ich na prawdę bardzo dużo w opakowaniu. Użyłam je do jednego mani i pięknie prezentowały się tylko kilka dni, albo starł się z nich kolor, albo odpadły. Mimo wszystko użyję je ponownie lepiej je zabezpieczając na paznokciu.
Link: KLIK
Zapłaciłam: 0,80$
Czas dostawy:

11. Cieniutki pędzel do zdobień marki Bqan. Pieknie wygląda i można nim narysować precyzyjne linie. Kupiłam go po przeczytaniu pozytywnej recenzji na jego temat. Do wyboru jest dużo wzorów o różnej długości i grubości włosia.
Link: KLIK
Zapłaciłam: 2,25$
Czas dostawy: 22 dni


12. Lakiery termiczne marki Belen. Buteleczki są bardzo małe, na pewno nie znajduje się w nich 7 ml lakieru jak pisze sprzedawca na aukcji. Drugą wadą jest to, że jasne (gdy lakier jest ciepły) kolory bardzo słabo pokrywają płytkę, gdy jednak są ciemne kolor jest bardzo intensywny. Nakładałam 3 warstwy aby efekt mnie w miarę zadowolił. 
Link: KLIK
Zapłaciłam: 1$ za 1 szt.
Czas oczekiwania: 49 dni


13. Bardzo modne tego roku chokery na szyję. Zamówiłam dwa, do czego założę to nie wiem :D Wzięłam bo były tanie :D
Link: KLIK
Zapłaciłam: 0,52$ za 1 szt.
Czas dostawy: 33 dni


14. Brokaty do zdobienia paznokci. Nie jest ich dużo, ale są wydajne. Tworzą piękny efekt gdy nałożymy go na cały paznokieć i zalejemy topem. Używałam tylko czerwony, kilka osób zadało mi pytanie jaki to lakier ;)
Link: KLIK
Zapłaciłam: 0,45$ za 1 szt.
Czas dostawy: 44 dni


15. Plastikowe, przezroczyste okulary. Zamówiłam je z myślą o sesjach zdjęciowych. "Szkiełko" wykonane jest również z plastiku.
Link: KLIK
Zapłaciłam: 0,01$ za 1 szt. Cebula roku :D
Czas dostawy: 27 dni


16. Lustrzane kocie okulary. Na aukcji jest bardzo duży wybór kolorów, ja skusiłam się na te w kolorze różowego złota w złotych oprawkach. Przyszły bardzo dobrze zapakowane, nie ma na nich ani jednej ryski.
Link: KLIK
Zapłaciłam: 2,65$
Czas dostawy: 35 dni

Jak widzicie, nie zamawiam już kosmetyków kolorowcyh do twarzy z Chin :D I tak ich nie używam praktycznie wcale, więc szkoda aby leżały w toaletce. 
Mam ochotę na maseczki marki Bioaqua, macie jakieś sprawdzone?

Życzę wam udanej i słonecznej niedzieli :*

23 komentarze:

  1. Najbardziej spodobał mi sie tekst kupiłam, bo były tanie :D:D:D Co do zegarków - to wyglądają swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taki sam wzór okularów tych ostatnich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnie okulary fajne! też mam takie z Ali :p

    OdpowiedzUsuń
  4. same cudeńka, te naszywki wymiatają!

    OdpowiedzUsuń
  5. Okulary z ostatniego zdjęcia super ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Ali, jak wejdę to przepadnę :) Już mam ochotę zamówić te naszywki, chociaż nie mam jeszcze zielonego pojęcia na co je naszyję! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem anty jeśli chodzi o Ali, ale zegarki wyglądają naprawdę fajnie. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cuda :) Ja dawno nic z Ali nie zamawiałam :(

    OdpowiedzUsuń
  9. super okulary, uwielbiam Aliexpress ostatnio zamówiłam doskonałe czyściki do garnków, które super usuwają wszelkie zabrudzenia i przypalenia

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś nie przepadam za zakupami w tym sklepie, bo zawsze obawiam się o to w jakim stanie przyjadą produkty i czy będą zgodne z opisem. Biżuteria bardzo ładna. Za taką cenę można w sumie zaryzykować. Chyba sama zamówię te gumeczki do włosów, cudeńka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Te lustrzane kocie okulary są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  12. NASZYWKI oraz ZEGARKI są super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Okulary są genialne! ;) za taką cenę można szaleć ;)
    Obserwujemy? Zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. te silikonowe gąbki to jakaś masakra. Albo ja jestem zbyt tępa, żeby umieć je obsłużyć.;d robią jedną wielką paćkę na twarzy i nic więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na ali kupiłam pędzle. Są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też czekam na te gumki do włosów ;-))))))))

    OdpowiedzUsuń