piątek, 3 kwietnia 2015

Podsumowanie marca

Hej :*

Dawno już nie pisałam, jakoś ostatnio nie miałam kompletnie czasu na to aby na chwilę usiąść przed komputerem a co dopiero porobić jakieś zdjęcia do postów, na szczęście dziś mogę chwilkę odpocząć od dwóch małych łobuzów :)

Marzec to był piękny miesiąc, jednak zleciał mi jak jeden dzień a to wszystko za sprawą maloty, która pojawiła się 2 marca w moim życiu :) Dopiero co się urodziła a już wczoraj skończyła miesiąc. W marcu udało mi się jednak coś tam dla was naskrobać i kilka postów się pojawiło. Mam nadzieję że w tym miesiącu będzie ich więcej :) 




A teraz zapraszam was na mały skrót marca :) Klikając w nazwy przejdziecie do postów :)

I JUŻ PO KRZYKU...

JAK DZIEŃ KOBIET TO TYLKO Z CHOCOLISSIMO ;)

PRZESYŁKA OD MANUFAKTURA KOSMETYCZNA.

BLOGERSKI DZIEŃ KOBIET W DĘBICY - UPOMINKI

CZY W CIĄŻY ROZSTĘPY SĄ NIEUNIKNIONE?

YANKEE CANDLE - FIRESIDE TREATS

ETJA - NATURALNY OLEJ Z NASION MALIN

EVELINE - LUKSUSOWY PEELING DO RĄK Z EKSTRAKTEM Z WANILII 8W1

CHCIEJLISTA NA WIOSNĘ.

KNEIPP - PIELĘGNUJĄCY OLEJEK DO KĄPIELI KWIAT MIGDAŁA JEDWABNA SKÓRA.

Niestety nie udało mi się pokazać nic z kolorówki pomimo że miałam taki zamiar ale po prostu nie miałam kiedy zrobić zdjęć. Muszę moją modelkę Amelkę poprosić o pomoc ;)

Uciekam teraz do łazienki i trzeba iść spać bo teraz każda godzina snu jest na wagę złota ;)

Dobrej nocy wam życzę :*

20 komentarzy:

  1. Te czekoladki rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaką mała ma uroczą minkę, widać lubi jak się jej robi zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jaka piękna sukienka :) a minka i tak jest najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna dziecinka :)

    Wesołych świąt kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj a bobasek do schrupania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczną masz córeczkę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł z tymi zdjęciami i linkami pod spodem - można sobie uzupełnić to, co się przegapiło. PS.: Wesołych Świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakież ona ma włosiska <3 Che takooom też :3 najlepiej już, ale muszę poczekać jeszcze ze 3 lata ;<

    OdpowiedzUsuń
  9. udała Ci się ta córeczka :D Wesołych świąt wam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna jest :) dużo zdrówka życzę całej rodzince :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale słodziutka mała istotka :) piękna :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzidziunia jaka kochana ♥ :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Emilka rządzi ;D i ta kiecka *.*

    OdpowiedzUsuń