poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Eveline Argan Gold Edition, krem-maska do rąk i paznokci.

Witajcie :)

Ostatnio pisałam wam o świetnym peelingu do dłoni, teraz kolej na jego siostrę ;) Mowa będzie o masce do rąk o pięknym zapachu. Jesteście ciekawe jakie znalazłam dla niej nietypowe zastosowanie? Jeśli tak zapraszam na dalszą część postu.



Maska tak samo jak peeling o którym pisałam TUTAJ ma złoto czarną tubkę z otwarciem na klik. 



Informacje:

Innowacyjna formuła oparta na ARGAN REGENERATIVE COMPLEX odżywia dłonie sprawiając, że stają się one aksamitnie gładkie oraz wzmacnia paznokcie. 
Chroni wrażliwą skórę przed działaniem czynników zewnętrznych. 
Regularne stosowanie zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry dłoni.

ARGAN REGENERATIVE COMPLEX™ - unikalny kompleks regenerujący, który natychmiast przynosi ulgę suchej skórze. 
Zawiera olejek arganowy, masło shea, kompleks witamin A+E+F, d-panthenol, alantoinę, olejek z kiełków pszenicy i naturalną betainę.



Zapach kremu jest dla mnie bardzo przyjemny, jakby budyń waniliowy. Konsystencja i kolor także przypominają budyń waniliowy :) Jedynie zjeść go nie możemy :D Niewielka ilość nałożona na dłonie świetnie je nawilża i odżywia. Bardzo pozytywnie mnie zaskoczył fakt że od razu po użyciu dłonie są cudownie wygładzone i idealnie gładkie. Pewnego dnia także narzeczony użył tej maski na podrażnienie po goleniu na twarzy, ukoiło to pieczenie i zaczerwienienie a wieczorem po podrażnieniu nie było śladu. 


Przyjemny skład: Olejek arganowy, masło shea, alantoina, olejek z kiełków pszenicy, kwas hiaulronowy oraz betainę. w kremie nie ma również parabenów.

Krem dobrze się wchłania i nie pozostawia lepkiej i tłustej warstwy na skórze. Regeneruje naskórek. Jest bardzo wydajny.



Cena : 6,99 zł
Pojemność : 50 ml


Podsumowując jest to świetny krem dla suchych i zniszczonych dłoni a także przynosi ulgę przy podrażnieniach. 

Znacie kosmetyki z tej serii??



12 komentarzy:

  1. on pachnie fenomenalnie! przyjaciółka mi podkradła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam z serii argan maskę - serum i lubię ją choć w składzie nic specjalnego nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja go polubiłam zwłaszcza za szybkie wchłanianie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż takich suchych dłoni nie mam, ale pewnie bym się z nim polubiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam go, ale nie miałam ;) Fajny produkt za fajną cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapachy tych produktów po prostu powalają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. muszę wypróbować, uwielbiam zapach wanilii

    OdpowiedzUsuń
  8. Używałam. Był całkiem, całkiem ale zapach po jakimś czasie robił się nie do zniesienia.

    OdpowiedzUsuń