niedziela, 21 grudnia 2014

Yankee Candle - Christmas Garland


Dzisiaj na szybciutko powiem wam o wosku, który miał pachnieć jak świeżo ścięte drzewko sosnowe z jakąś tam nutką żurawiny. 

Szukając na okres świąteczny idealnego zapachu kupiłam wszystkie nowe zapachy na zimę, dwa już opisałam: Candy Cane Lane oraz Icicles. Przyszła kolej i na typowo leśny zapach?



Czytałam różne opinie na temat tego zapachu, jedni są nim zachwyceni inni twierdzą że pachnie ten zapach jak kostka do toalet. Więc ja się pytam gdzie ta świeża choinka? No i niestety po zapaleniu wosku w kominku zaliczam się do tych drugich, nie wiem czemu ostatni ciężko mi znaleźć zapach, który by mnie w sobie rozkochał, dzisiaj będę odpalać ostatni wosk, który kupiłam z myślą o świętach, Angel's Wings. Po opiniach widzę że jest to zdecydowany faworyt z całej czwórki. Mam nadzieję że i ja się w końcu zachwycę


Jednak nie spisuję go na straty, za kilka dni, tygodni może jak go odpalę to poczuję coś innego, często tak bywa że dany zapach przy drugim paleniu pachnie nam zupełnie inaczej.

Wosk kupicie na goodies.pl TUTAJ za 7 zł

Znacie tą toaletową choinkę ? ;)

22 komentarze:

  1. Waham się nad jego kupnem ponieważ też czytałam różne opinie o tym zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach raczej nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie Stony Cove jest typowa toaleta, dlatego ja podziekuje takim zapachom ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go jeszcze, ale nie wiem czy bym zamówiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe jak spisałby się u mnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam go jeszcze niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam i bardzo lubię, nie jest to typowy zapach choinki, jaki większość z nas zna, ale i tak bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I love yankee candles!! This one is so beautiful!!

    Merry Christmas!! XOXO!

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie miałam ale na razie mam zapas więc przed świętami pewnie już nic nie będę kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. coś mi się wydaje, że nie do końca jest to mój zapach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego wosku widziałam wersję słoikową, dużą. Bałam się jednak, ze szybko zapach wywietrzeje.. :-(

    OdpowiedzUsuń
  12. oj leśny zapach do mnie nie przemawia :) obserwuję i jak masz ochotę to zapraszam do mnie na moje PIERWSZE ROZDANIE :) POZDRÓWKA

    OdpowiedzUsuń
  13. w styczniu koniecznie m,uszę zrobić zapasy wosków ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę przyznać, że jeszcze nie miałam z nimi styczności, a tak dużo o nich czytam :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam go i niestety u mnie jest tak, że jak na początku zapach mi się nie spodoba to nie jestem w stanie się do niego przekonać :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tego wosku. Ale skoro pachnie jak kostka do WC to podziękuję...

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety nie miałam tych wosków :(

    OdpowiedzUsuń