poniedziałek, 29 grudnia 2014

Ziaja - pasta oczyszczająca - seria liście manuka

Witam was w ten piękny zimowy i śnieżny poranek <3

W końcu doczekałam się sporej ilości białego puchu ;) Co prawda nie było go na święta, ale teraz wcale nie narzekam że się pojawił. 

Zmagam się teraz z hormonalnymi wysypami różnych paskudztw na twarzy, na dodatek zostają po nich okropne przebarwienia i szukałam czegoś co pomogłoby mi chociaż trochę temu zapobiec.
Kilka osób poleciło mi właśnie pastę o której dziś wam kilka słów powiem.



Kosmetyk ma proste białe opakowanie, plastikowa tubka o pojemności 75 ml z zielonymi napisami, wszystko jest na niej bardzo przejrzyście napisane.  Otwierany jest na solidny klik i dobrze dozuje się kosmetyk na dłoń. 


Z początku bałam się go używać ponieważ mam delikatną skórę i jakoś unikam mocniejszych zdzieraków. Jednak postanowiłam zaryzykować i delikatnymi, okrężnymi ruchami co dwa dni masuję nim buźkę. Mocne tarcie mogłoby się dla mnie źle skończyć bo zdzierak z niego solidny. Zwilżam twarz wodą a potem nakładam kosmetyk. Tak mi jakoś lepiej.


Pasta jest biała i gęsta ( przez co bardzo wydajna ). Podoba mi się jej zapach. Nie wiem jak go określić, takie świeże męskie perfumy. Nie ma problemu ze zmyciem jej z twarzy. Skóra jest widocznie oczyszczona, pory lekko zwężone a zaskórniki jakby mniej widoczne. Dobrze też usuwa martwy naskórek. Twarz jest przyjemna i miękka w dotyku. Używam jej regularnie i widzę poprawę szczególnie na brodzie, tam miałam największe problemy z wypryskami. Przebarwienia nie zniknęły, lecz lekko się rozjaśniły, myślę że przy dłuższym używaniu będą coraz mniej widoczne. 

Nie mam problemów z błyszczącą się skórą, jednak po każdym użyciu widzę że buzia jest ładnie zmatowiona.


Podsumowując jestem bardzo zadowolona z efektów jakie daje używanie tej pasty. Nie sądziłam że kosmetyk za niecałe 7,50 zł może okazać się tak dobry i skuteczny, Z tej samej serii mam też tonik i o nim też wam kilka słów napiszę. Mam ochotę dokupić jeszcze krem na dzień i na noc z tej serii. Nie wiem tylko czy zawarty w kremie kwas migdałowy można używać w ciąży. 

Kosmetyki te znajdziecie w drogeriach np: Rossmann czy Drogeria Natura i są one na prawdę w bardzo korzystnej cenie.


Zauważyłam że wypracowałam sobie systematyczność jeśli chodzi o używanie kosmetyków do twarzy, z czego jestem bardzo zadowolona. Choćbym nie wiem jak była zmęczona i jak źle się czuła zawsze znajdę te 5-10 minut wieczorem i rano na pielęgnację. Wcześniej różnie to bywało ;) 
A systematyczność się opłaca i nie trzeba długo czekać na jej efekty ;)

Znacie tego cudaka? 

25 komentarzy:

  1. Polubiłam się z tą serią, żel myjący czeka na przetestowanie, ale tej pasy używać bym nie mogła ze względu na mechaniczne złuszczanie :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi na szczęście nie robi krzywdy, tylko bardzo pomogła.

      Usuń
  2. Chciałam kupić ale w moim Rossmannie jej ostatnio nie było. Jak na nią gdzieś trafię to na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie kosmetyków z tej serii zawsze pod dostatkiem w Rossmannie :)

      Usuń
  3. Mam ją i ja stosuję jako maseczkę jakby i dodatkowo zmywając robie peeling - jeszcze lepsze efekty! :) Mam też krem na noc z tej serii i oba produkty świetnie razem działają :) Już mi się kończą oba, ale na pewno wrócę do nich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ją stosuję 1-2 razy w tygodniu ;D ale widzę, że trzeba zacząć częściej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety cała seria się u mnie nie sprawdziła. Wysuszyła mi skórę i podrażniała oczy:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię tą pastę. Dla mnie jest bardzo mocna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety nie mogę wypróbować bo mam skórę suchą :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Używam tej pasty i również męczę się teraz ze strasznymi paskudztwami na buzi. Fajnie oczyszcza cerę, ale nie zauważyłam u siebie zapobiegania powstawaniu nowych niespodzianek, no i przebarwienia nadal pozostają. Ale oczyszczanie na 5+.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię ę pastę, muszę kupić kolejne opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tę pastę i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę poszukać jej w moim sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. tylko ta pasta z całej serii najbardziej nie kusi i pewnie ją wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ;) Kończę już 2 tubkę <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze jej nie miałam ale na następnych zakupach już na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ją i byłaby wręcz idealnym produktem dla mojej cery gdyby nie to, że po użyciu jej na mojej twarzy pojawiają sie jacyś nieproszeni goście ; ) To zapewne, przez jakiś składnik, którego moja cera nie toleruje ale ogólnie produkt bardzo ładnie oczyszcza buzię, jest ona swieża i gładka więc super ; )

    Pozdrawiam
    http://nennka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dobra seria. Potrafi przywrócić blask skórze. Mam pastę, krem na noc, tonik i żel do mycia twarzy i naprawdę dobrze się sprawdza. Warto zainwestować w tą serię. Pozdr.

    OdpowiedzUsuń