środa, 3 grudnia 2014

29.11.2014 Rzeszowskie Spotkanie Blogerek. Relacja ze spotkania

Witajcie :*

29.11 w sobotę po raz pierwszy miałam zaszczyt uczestniczyć w swoim pierwszym spotkaniu Blogerek. Spotkanie odbyło się w bardzo przyjemnym lokalu Kryjówka w Rzeszowie. Co prawda w Rzeszowie jestem bardzo rzadko i obawiałam się jak my tam trafimy z Asią. Na szczęście Gabrysia z nami szła i przy okazji pokierowała nas do sklepu z Yankee Candle, istny raj dla zmysłów ;)

Przyznam szczerze że na początku lekko się stresowałam tym spotkaniem, jednak gdy zobaczyłam te wszystkie uśmiechnięte buzie stres minął bardzo szybko. Nie przeszkadzało mi nawet to że pół godziny czekałyśmy na zewnątrz lokalu czekając aż nas łaskawie Panie wpuszczą :D




Oto lista uczestniczek spotkania :

Monika : onlytheoriginalstyle.blogspot.com ( niestety nie mogła dotrzeć na spotkanie )
Karolina : nicenailsbykarola.blogspot.com - świetna organizatorka ;)
Magda : lawendowezapiski.pl
no i oczywiście ja. 

Dziewczyny pozamawiały jedzonko, ja wzięłam z Asią naleśniki z nutellą, słodkie były oj słodkie :D



Gabrysia z Asią :)

Kasia z Beatką :)

Potem nastąpiła część bardziej już kosmetyczna ;)


Na początku pojawiły się Panie reprezentujące markę Mary Kay, Pani Ania opowiedziała nam o sobie, o zamiłowaniu do kosmetyków oraz o tym jak zaczęła swoją pracę w tej branży. Bardzo miło się jej słuchało.


takich kosmetyczek chciałam mieć przynajmniej 5 :D


Miałyśmy okazję na własnych dłoniach wypróbować kosmetyki i Panie zrobiły nam zabieg " Satynowe dłonie "

Pojawiła się także Pani Ula reprezentująca markę Glazel Visage, szczerze to wzdychałam już dużo wcześniej do tych kosmetyków, jednak nigdy nie miałam okazji ich kupić ani nawet z bliska obejrzeć. Na samą myśl o podotykaniu wieżyczki z kameleonami byłam wniebowzięta. Zresztą same zaraz zobaczycie jak kończą się moje spotkania z kolorowymi kosmetykami ;)

 
Cuda Pani Uli. Kto o takim wyposażeniu nie marzy ? :)






Gorzej niż małe dziecko :D


Na koniec Pani Ula przekazała dla nas upominki w ręce organizatorki :) 

Karolina też się bardzo postarała i otrzymałyśmy sporo upominków od różnych firm.




Było bardzo wesoło i sympatycznie :) Niestety ze mnie straszna papla i nie pozwoliłam z tego wszystkiego całkiem nieświadomie dokończyć Karolinie naleśnika :D Jeszcze raz przepraszam ;) :*



Na koniec jeszcze kilka zdjęć co by nie było ich mało :D 




Nasza kochana organizatorka. Karolinka więcej uśmiechu ;)

Patrycja i jej piękne włosy. Patrzyłam całe spotkanie i nie mogłam się przestać zachwycać :)

Moja Asia tutaj ćwiczy poważną minę, no wiecie bo od uśmiechania się zmarszczki robią :D :*


Cieszę się że mogłam tam być i poznać te wszystkie wspaniałe osóbki. Mam nadzieję że nie raz jeszcze się spotkamy w tak wyborowym gronie :D 

Sponsorzy spotkania : 

CDN... :)


18 komentarzy:

  1. Nie znałam wcześniej żadnej z tych dziewczyn ani blogów, zaraz nadrobię! A spotkanie wygląda na bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha,akurat jak się nie śmiałam to Michał zdjęcia robił :p A co do naleśnika to policzę Ci następnym razem :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale uśmiechnięte buźki ♥ super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowiek po takim spotkaniu jest naładowany pozytywną energią i emocjami :)

      Usuń
  4. widzę ze jesteśmy z tego samego województwa :D a może i mieszkamy gdzieś koło siebie :D haha :P
    A spotkanie widzę że udane bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Było fantastycznie :) A jak to ze mną bywa najpierw rzucają się w oczy włosy, potem ja ;D
    Kasiu, miło było Cię poznać i mam nadzieję, że jeszcze się zobaczymy :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! :) Zazdroszczę tak świetnego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, musiało być super! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę spotkania bardzo, bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaluję, że nie bylam. To już drugie spotkanie w tym miesiacu Rzeszowskich blogerek na ktorym nie bylam, bo nie wiedzialam. Jest jakas gruba gdzie piszecie o tym? Tez chcialabym byc! :-(

    OdpowiedzUsuń
  10. kochana pokaż zdobycze z bliska :) jestem mega ciekawa :)
    też chciałabym kiedyś znaleźć się na takim spotkaniu, ale w stolicy chyba nie organizują nic takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to masz już prezent na Mikołajki ;D takie chwile cieszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę trzy znajome buzie :) A wszystkie dziewczyny piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że mnie poznałaś ;)
      Kasiu, Twoja córeczka ma super mamę :)

      Usuń
  13. Po zdjęciach widać, że spotkanie udane. ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. ciebie miał kto pod Kryjówką ogrzewać :P
    cudownie było :*** widzimy się już za miesiąc i troszkę:**
    i oczywiście obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń