wtorek, 23 grudnia 2014

Yankee Candle - Angel's Wings + Życzenia Świąteczne

Dzisiaj przychodzę do was z ostatnim już zapachem z zimowej kolekcji tego roku. Zapach ten jest uznany za najpiękniejszy z całej czwórki. Ja natomiast zapaliłam go jako ostatniego. 

Co o nim myślę ?



Producent twierdzi że zapach ten pachnie watą cukrową, płatkami kwiatów oraz kremową wanilią.

Ja kwiatów nie czułam żadnych, za to od razu poczułam watę cukrową i słodką waniliową nutę. Jest to taki przyjemny, ciepły i otulający zapach. Dałam pół wosku do kominka i dość dobrze było go czuć w moim dużym pokoju. Nie rozbolała mnie od niego głowa i zapach przez cały okres palenia był dobrze wyczuwalny. Nad zakupem dużej świecy właśnie zaczęłam się zastanawiać :)


Podsumowując z czterech wosków, dwa przypadło mi do gustu. Czyli nie jest źle. Jednak zdecydowanym faworytem dla mnie jest Candy Cane Lane

Wosk możecie zamówić na goodies.pl TUTAJ za 7 zł.
_________________________________________________________________________________

Moje drogie, 
   z okazji Świąt Bożego Narodzenia, pragnę wam z całego mojego serduszka życzyć:
dużo zdrówka ( bo właśnie ono jest najważniejsze )
dużo radości i pomyślności
dużo szczęścia 
dużo miłości 
dużo spokoju

i czego sobie tam tylko zażyczycie, aby w nadchodzącym Nowym Roku było wam tylko lepiej i oby spełniły się wasze najskrytsze marzenia. :* 




17 komentarzy:

  1. zdrowych i pogodnych! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego co najlepsze z okazji Świąt dla Ciebie i Twoich bliskich. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wata cukrowa, naprawdę coś dla mnie. :D Wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm, zapach kuszący :)

    wesołych świąt i wielu cudownych chwil :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spokojnych i Zdrowych! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj chwalicie ten zapach ;)) wesolych swiat kochana ! :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę koniecznie sprawdzić ten wosk. ;)
    Wesołych i spokojnych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten zapach mnie kusi :)

    Wesołych świąt ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam, ale jeszcze nie paliłam. Chyba uczynię to, jak tylko wrócę do Krakowa ♥

    OdpowiedzUsuń