czwartek, 31 października 2013

Projekt piórka - tydzień pierwszy - makijaż :)

Witajcie :)

Postanowiłam wziąć udział w zabawie makijażowej i coś będę tworzyć ;D Co prawda nie mam profesjonalnych ani pędzli ani kosmetyków za bardzo to myślę że będzie to fajne doświadczenie :) Dzisiaj przyszły do mnie też dwie bardzo fajne paczuszki, którymi już niedługo się pochwalę wam :)


Co prawda lubię makijaże stonowane i pierwszy tydzień mnie na początku przerażał jak sobie z różem poradzę, ale chyba nie było tak źle w porównaniu z tym co będzie w tygodniu szóstym :D Pierwszy tydzień to flaming więc zmalowałam różowy makijaż z czarnymi kreskami.


A oto efekt : 








Zdjęcia z lampą :




Co prawda szału nie ma i dupy nie urywa ale i tak jestem zadowolona bo to było pierwsze podejście do tego makijażu. 

A wam jak się podoba ? 


16 komentarzy:

  1. mi się bardzo podoba :) mi taki by w życiu nie wyszedł, hihi :)
    obserujemy ?:>
    http://pannakatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajniee sie prezentuje...uwazam ze jest bardzo fajnie wykonany..ładnie Ci w rózu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to szału nie ma? Mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo, naprawdę świetnie Ci to wyszło! i ładna kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Flaming to mój ulubiony ptak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak widać nie trzeba mieć profesjonalnych pędzli, żeby zmalować śliczny makijaż :) Bardzo pomysłowo i mi się podoba ;)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny odcień tego różu, fajnie Ci wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba się i to bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się twoja interpretacja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. łaał, kiedyś też takie kreski robiłam ale w końcu zaprzestałam bo nie chciało mi się :P

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam kreski u gry a u dołu jeszcze nie robiłam, ale kiedyś na pewno wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo oryginalny makijaż, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń