poniedziałek, 16 stycznia 2017

Elite99 - testujemy hybrydy z Chin :)

  Szał na zakupy z Aliexpress dopadł i mnie, obecnie czekam jeszcze na 29 przesyłek, jednak liczba ta na pewno ulegnie zmianie w ciągu miesiąca :D Zastanawiam się, czy nie publikować raz w miesiącu rzeczy, które do mnie przychodzą, dajcie mi znać w komentarzu czy chcielibyście mini recenzje nie tylko kosmetyków ;)

Dzisiaj minęło równe trzy tygodnie od nałożenia hybrydy marki Elite99, zamówiłam na próbę jeden kolor. Skusiłam się po przeczytaniu o nich bardzo dobrych opinii. Czy wytrzymała sprzątanie łazienki bez rękawiczek? :D


Lakier dotarł do mnie po 52 dniach od zamówienia, obawiałam się już, że nie dojdzie do mnie ta przesyłka. Jak do tej pory jest to najdłuższy czas oczekiwania. 
Buteleczka była bardzo dobrze zabezpieczona folią bąbelkową i na szczęście nie rozbiła się w podróży. 

Biała butelka, czarne napisy oraz czarna zakrętka. Minimalistyczne, ładne opakowanie.
Pojemność 10 ml, jednak nie daję gwarancji, że tyle lakieru w nim jest. 


Wybrałam kolor z gamy fioletów, nie miałam w swoich zbiorach takiego koloru. Nr koloru to 012. 
Hybryda jest dość gęsta i nie rozlewa się na skórki. Krycie oceniam jako średnie, nałożyłam 3 cienkie warstwy aby uzyskać w miarę zadowalający mnie kolor. Po trzech tygodniach mogę śmiało powiedzieć, że jest ona godna polecenia. Przetrwała nie jedno sprzątanie łazienki i kuchni. Miała styczność z różnymi środkami czystości i nie odprysnęła w żadnym miejscu. Końcówki lekko się przytarły, ale ciężko to dostrzec. 
Przy zdejmowaniu nie było problemów, odeszła ładnie od płytki po odmoczeniu w zmywaczu.

Poniżej możecie zobaczyć jak wyglądała przed zdejmowaniem. Użyłam bazy i topu marki Neonail. Na dwóch paznokciach wtarłam pyłek. Utwardzałam je 45 sekund w ledowej lampie.



W chwili obecnej leci do mnie jeszcze 4 kolorki Elite99 i 3 kolorki Belen. Na pewno wam je pokażę w osobnym poście. 
Jestem zaskoczona trwałością, nie spodziewałam się tak dobrego lakieru za tak niskie pieniądze.
Wiem że jest wiele przeciwniczek kosmetyków z Chin, mi jednak paznokcie nie odpadły, ani nie dostałam uczulenia.

Cena za 1 szt wynosi 1,45$ zamawiając przez aplikację na telefonie.


Daje jej mocne 5+/6. 

Jeśli robicie zakupy na Aliexpress, to szybciutko mi się tutaj chwalić jakie perełki tam kupiliście ;)

20 komentarzy:

  1. U mnie ta firma również się sprawdziła. Miałam kilka kolorów w czasach gdy jeszcze robiłam sobie hybrydy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię hybrydy z Chin. Już mi się uzbierało trochę kolorów różnych marek. Myślę, że jak zainwestujemy w bazę i top dobrej firmy to wtedy te chińskie hybrydy będą się super trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się zastanawiałam nad tymi, ale ostatecznie kupiłam Color Tale i powoli szykuję o nich post, bo już trochę kolorów nazbierałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to boję się zakupów przez internet , wolę zakupy stacjonarnie ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow piękny kolor!
    Do mnie przyszły w mniejszej pojemności, ale buteleczki były zapełnione do połowy.Nie otwierałam sporu, bo kosztowały tylko 4 zł;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolorek :) Czasem zamawiam na Aliexpress, ale głównie biżuterię lub jakieś dodatki do domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biżuterię też lubię ;) a dodatków do domu nie zamawiałam jeszcze :)

      Usuń
  7. Kolorek świetny, ale zaciekawił mnie również pyłek - jaki to efekt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pyłek zwykły różowy holograficzny, kupiłam go za 7 zł na szkoleniu z hybryd. Teraz czekam na pyłki z Aliexpress, coś czuję, że będzie to samo ale za niecałą złotówkę :)

      Usuń
  8. Z pyłkiem wygląda obłędnie <3 ja najdłużej czekałam ponad 4 miesiące ;) I jeszcze czekam tak długo na jedną paczkę bo skoro tamte dotarły to może i ta dotrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja na ali kupowałam gadzety około hybrydowe :D waciki, drewniane patyczki, folie do zdejmowania - wszystko za co w polskich internetach przyszłoby zapłacic kilkukrotnie wiecej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak najbardziej mnie zaciekawiłaś i śliczny kolor wybrałaś :) Ja muszę odświeżyć hybrydy bo moje mam już rok i niestety ich trwałość stała się kiepska.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hybrydy tej marki właśnie do mnie przyszły i będę testować mam też już hybrydy innych firm z alie i jak na razie jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor 💕
    Widać po odroście ze nie było zastrzeżeń co do jakości i trwałości! 😊
    Buziaki ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. 29 paczek?!? Wow, to faktycznie wpadłaś w szał chińskich zakupów. Teraz paczki będą szły jeszcze dłużej z uwagi na chiński nowy rok, wszystko staje tam na prawie dwa tygodnie.
    Kolor ładny, miałam bardzo podobny z NeoNail, ale na zdjęciu wciąż widzę prześwitujący od spodu wolny brzeg (chyba, że to tylko złudzenie), także sama raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  14. nie spotkałam się z tą firmą jeszcze, ale tenn kolor, który masz na paznokciach kojarzy mi się z Mardi gras semilaca :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej dziewczyny . Ja jako początkująca w hybrydowym świecie mam pytanie - mam dość miękkie paznokcie , które czasem wyginają się jak cos robię . Przez to hybryda się marszczy i pęka . Zmienić bazę czy top? Jaki polecacie ? Mam bazę Semilac witaminowa i top Semilac zwykły ...moze więcej warstw lakieru ?

    OdpowiedzUsuń