niedziela, 19 lipca 2015

Projekt Tęcza - tydzień 2

Witajcie :*

Kolejna niedziela i kolejny makijaż. Z góry przepraszam za moją "piękną" fryzurę ale tyle co wróciłam z nad wody ( jak widać jeszcze strój kąpielowy mam na sobie :D ) i szybciutko się malowałam żeby jeszcze światło dobre złapać. 

W drugim tygodniu musiałam użyć żółtego cienia. Przyznam wam że nie wiedziałam jak się za to zabrać. No ale koniec końców coś tam zmalowałam, nawet pytałam Asi czy to się nadaje do publikacji, jak coś wszystko weźmie na siebie ;)

 



Do wykonania tego makijażu użyłam:
Twarz:
- podkład L'Oreal True Match odcień D1-W1 Golden Ivory ( muszę znaleźć ciemniejszy odcień tego podkładu na lato )
- Korektor Kobo - Modeling Illuminator 101 (recenzja)
-  Transparenty sypki puder od Kobo 101
- Bronzer Kobo 311 Nubian Desert
- Rozświetlacz z setu do modelowania twarzy Sleek

Oczy:
- biała kredka NYX jako baza pod żółty cień (recenzja)
Cienie - 
Sleek Oh so specjal - Boxed, Celebrate, Wrapped Up
Sleek Au naturel - Nougat, Taupe, Noir (czarnego cienia użyłam do zrobienia kreski)
Sleek Ultra Matts vol1 - Bamm!
- Tusz L'Oreal Volume Million Lashes - So Couture (recenzja)

Brwi podkreśliłam woskiem i cieniem od Pierre Rene.
Na ustach mam pomadkę Essence 01 Coral Calling (recenzja)






Dość pozytywnie czuję się w takim makijażu :) Przepraszam za jakość zdjęć, ale zostałam dzisiaj bez mojego aparatu i robiłam czym mogłam. 
Kolejny makijaż będzie w odcieniach pomarańczu :)

Buziaki :*

14 komentarzy:

  1. Nie przestraszyłam się, więc nadawało się :D bardzo mi się podoba <3 i super połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znowu podoba mi się pomadka :D Chyba ją sobie sprawię ;) Ale makijaż także piękny! Ja jestem lewa w tych makijażowych sprawach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wykorzystałaś ten żółty kolor , ja nie miałabym pojęcia co zrobić z cieniem w takim kolorze, żeby nie wyglądało tandetnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piękny kształt ust:) Makijaż bardzo interesujący, ciekawie połączyłaś żółć z brązem:) pasuje Ci:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny makijaż :) bardzo ładne połączenie kolorystyczne ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezły makijaż ;-) Fajnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne połączenie kolorystyczne! ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się podoba, fajnie kolory połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. subtelnie ;) podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie połączyłaś kolory!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne kolorki, ale następnym razem spróbuj lepiej rozetrzeć poszczególne cienie, by płynnie przechodził jeden w drugi, bo wewnętrzny kącik mocno odcina się od żółtego. Ale ogólnie bardzo na plus :)

    www.kolorowypingwin.pl

    OdpowiedzUsuń