niedziela, 18 lutego 2018

Yankee Candle - Sweet Nothings.

    Dzień dobry kochani! W końcu mam woski z najnowszej kolekcji Yankee Candle - Enjoy The Simple Things. Te cztery pastelowe tarty zauroczyły mnie od pierwszego wejrzenia. Dzisiaj przetestowałam zapach, który ciekawił mnie najbardziej z całej czwórki. Mowa o "bańkowym"  Sweet Nothings. Jak pachną bańki według mojego nosa?


Tak szczerze, to kupując ten wosk nie wiemy czego się spodziewać. Producent opisuje ten zapach tak: "Ciepłe, miękkie, słodkie - bańki mydlane, tak delikatne jak cichy szept."
I tutaj pytanie, jak mogą pachnieć bańki? 


Zapach ma piękną, w bajkowym klimacie naklejkę. Wosk w kolorze pastelowego fioletu kojarzy mi się z wróżkami. A zapach? Już na sucho wiedziałam że będzie w moim typie. W paleniu tylko się to potwierdziło. Piękny pudrowy, słodki zapach z dominującą nutą damskich perfum. Na początku palenia słodycz tego zapach przypominała mi watę cukrową, później gdy zaczęły wybijać się perfumowane nuty słodycz zeszła na drugi plan. Sweet Nothings ma genialną moc, pół tarty wrzucone do kominka wypełniło zapachem cały pokój w bardzo krótkim czasie.
Mi słodycz tego zapachu bardzo odpowiada. Nie boli mnie od niego głowa ani nie męczy nawet przy długim paleniu.

Teraz wiem, że zamówię dużą świecę tego zapachu. Ciekawi mnie czy będzie tak samo mocny w słoju jak ten w tarcie. 


Wosk zamówicie na stronie goodies.pl TUTAJ za 9 zł.
Jeśli znacie już ten zapach, to koniecznie podzielcie się swoimi odczuciami wobec niego. <3

Życzę wam miłego wieczoru!
Ściskam :*

16 komentarzy:

  1. Etykieta wyjątkowa, pastelowa przemawia do mnie. Natomiast co do zapachu myślę, że mógłby być ok:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam go ale już sama nazwa brzmi cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba mnie własnie namówiłaś na niego ;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tę kolekcję - mam wszystkie 4 zapachy w dużych świecach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za pudrowymi zapachami, ale ten subtelny, pastelowy fiolet bardzo kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ohh.. Jestem ogromnie ich ciekawa (etykiety są tak piękne) <3
    Zapraszam www.loveanea.pl ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezentuje się przepięknie <3

    OdpowiedzUsuń