wtorek, 6 lutego 2018

Fitomed - Szampon ziołowy do włosów przetłuszczających się.

    Dobry wieczór kochani! Dzisiejszy dzień był bardzo słoneczny i chyba mi to słońce podładowało baterie. Zima to ciężki okres nie tylko dla mojego samopoczucia, po tyłku dostaje również moja cera i włosy. Mam więcej wyprysków, dłużej się goją. Włosy wypadają i znacznie szybciej się przetłuszczają. Na ratunek moim przetłuszczającym się włosom przychodzi marka Fitomed. Czy szampon na bazie mydlnicy lekarskiej, szałwii i rozmarynu pomógł w moim przypadku?


Szampon otrzymujemy w buteleczce o pojemności 250 ml, która wykonana jest z ciemnego plastiku. Etykieta ma bardzo przyjemną dla oka szatę graficzną, znajdziemy na niej wszystkie informacje dotyczące kosmetyku. Ma solidne zamknięcie, muszę uważać, aby nie połamać na nim paznokci. :D


Producent na stronie zapewnia nas o:
- zmniejsza przetłuszczanie włosów, wydłuża okresy między myciem
- poprawia połysk i miękkość włosów
- sprzyja naturalnemu układaniu się włosów i podnoszeniu ich u nasady
- wygładza powierzchnie włosa
- mycie szamponem daje poczucie zwiększonej objętości włosów



Szampon ma piękny, delikatny kwiatowo-ziołowy zapach. Byłam zaskoczona jego konsystencją, jest bardzo rzadki, lejący się. Na moje średniej długości włosy muszę nałożyć go trochę więcej niż inne tego typu kosmetyki, ponieważ wytwarza ona bardzo mało piany. Mimo to świetnie sobie radzi z oczyszczeniem skóry głowy i włosów. Włosy po umyciu tym szamponem są sypkie, bardzo miękkie i przyjemne w dotyku. Przy regularnym stosowaniu faktycznie przedłuża świeżość włosów u mnie o jeden dzień. 

Skład/Ingredients: Aqua, Herbal Extract: Saponaria Officinalis Root, Salvia Officinalis, Rosmarinus Officinalis Leaf, Coco-Betaine, Sodium Cocoyl Isethionate, Glycerin, Sodium Pareth Sulfate, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Trilaureth-4 Phosphate, Ethylhexylglycerin, Parfum, Sodium Chloride.


Podsumowują jest to bardzo przyjemny i naturalny kosmetyk w przystępnej cenie, ponieważ taka buteleczka kosztuje około 12 zł.
Nie podrażnia skóry głowy, nie posiada szkodliwych substancji typ SLS lub SLES. Zastosowane nowoczesne substancje myjące są wyjątkowo łagodne dla struktury włosa. Kosmetyk ten jest wegański, nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego. 
Jestem z niego bardzo zadowolona i kupię go ponownie.

Znacie kosmetyki tej marki? 

Życzę wam spokojnej nocy! 
Ściskam :*

6 komentarzy:

  1. Moje wlosy sa przetluszczajace, wiex chetnie po niego siegne i przetestuje: )

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosuję produkty tej marki, jedynie odżywki do włosów są dla mnie nie wydajne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam marki, ale jestem w trakcie poszukiwań jakiegoś dobrego szamponu do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te nowe opakowania są cudowne. :) Sama się skuszę na ten szampon, jak zużyję trochę zapasów.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja miałam wersję do włosów suchych i też byłam bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby fajny, ale jednak nie dla mnie - zioła to zło, na większość z nich mam mega uczulenie :)

    OdpowiedzUsuń