piątek, 23 lutego 2018

Yankee Candle - Rainbow Cookie

   Dwa dni czułam się dobrze, całe dwa dni. Dzisiaj znowu jestem nafaszerowana lekami przez własną głupotę. Czapki się nie nosi bo tak ładniej, bo włosy nie są takie oklapnięte. No i masz to czego chciałaś, owiało mnie i nie mogę nawet szyją za bardzo skręcać. Wygrzewam się i oby to jak najszybciej mi przeszło bo ileż można chorować. 
   Dzisiaj przychodzę do was z drugim zapachem z kolekcji Q1 2018 od Yankee Candle. 
Rainbow Cookie to śliczna, w kolorze pastelowego różu tarta z uroczą ciasteczkową naklejką. Jak mi pachnie ten słodziak?


Nie wiem dlaczego mój nos na sucho wyczuwał miętowe nuty, w paleniu nie ma ich ani krzty.
W paleniu ten zapach to słodkie, maślane ciasteczka z owocowym kremem w środku. Piękny, bardzo realistyczny bez dodatku chemii. Na początku pierwszy plan grają soczyste cytrusy, które z upływem czasu ustępują miejsca kruchym, słodkim ciasteczkom. Byłam bardzo zaskoczona jak szybko zapach zaczął wypełniać cały pokój. Moc genialna. 


Pyszny zapach, który chętnie kupiłabym w dużej świecy. :) Ale ostatnio zauważyłam, że woski Yankee mają bardzo dobrą moc, a w świec to już jest dużo gorzej. 


Tarty zamówiłam w sklepie Goodies.pl i wam polecam tam zamówić. Bardzo miła obsługa i ekspresowa dostawa. :)


Zostały mi do przetestowania jeszcze dwa zapachy i już wypatruję nowości od Kringle Candle i Country Candle, oglądając etykiety nowych zapachów to musi byś sztos. <3 Kilka Daylightów na pewno wpadnie w moje łapki. :)

Życzę wam kochani spokojnej nocy! :*

14 komentarzy:

  1. Piękne są te pastelowe warianty :) Na pewno spodobałby mi się jakiś zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę sobie kupić kilka nowych wosków, już takich typowo wiosennych

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w dużej świecy i bardzo lubię ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne kolory mają te woski:) sama dawno już nowego zapachu nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten wosk jest piękny, ale niestety u mnie najsłabiej pachniał z całej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie ta kolekcja Q1 w ogóle nie porwała, może i lepiej dla mojego portfela :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrówka! Zapach wydaje się być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego zapachu, a woski kupuję jedynie stacjonarnie, bo opisy na stronie są nieadekwatne do prawdziwych zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba się skuszę bo zapach brzmi ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urzekają te pastelowe woski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie mi się pali Sweet Nothings, jestem oczarowana <3.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie słodkie zapachy, muszę koniecznie po niego sięgnąć!

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę koniecznie sprawdzic ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń