poniedziałek, 12 marca 2018

Yankee Candle - Sun-Drenched Apricot Rose.

    Dzień dobry kochani. Dzisiaj chcę wam pokazać kolejny, trzeci już zapach z wiosennej kolekcji Yankee Candle Q1 Enjoy The Simple Things. Sun-Drenched Apricot Rose to zapach do którego nie byłam przekonana podczas zakupów, nie miałam okazji powąchać, a zamawiałam woski online. Jakoś nie przepadam za różanymi zapachami ale zaryzykowałam i wrzuciłam go do koszyka. 


Byłam przekonana, że będzie to czysto kwiatowy zapach. Jednak bardzo, ale to bardzo się myliłam. Dla mnie podczas palenia to zapach soczystej, dojrzałej moreli. Zapach mocno owocowy z bardzo delikatną kwiatową nutą w tle. Zapach jest słodki ale nie duszący, jest to taka świeża słodycz. Pachnie bardzo intensywnie i szybko rozprzestrzenia się w pomieszczeniu, uchyliłam okno dla lepszej cyrkulacji powietrza i jest killer. Zapach jest wyczuwalny bardzo długo jeszcze po zgaszeniu kominka.


Do tego piękny, cukierkowy kolor wosku i urocza naklejka sprawiają, że chcę mieć dużą świecę. To już drugi zapach z tej kolekcji, który skrada moje serce i dwie świece zamówię na pewno. Ciekawe czy ostatni zapach, który sobie zostawiłam na koniec, tak samo mi się spodoba. Czytałam recenzje, że jeden z piękniejszych zapachów od Yankee. A jaki to zapach, to zobaczycie już niebawem, za kilka dni pewnie go odpalę, jak mi się ten cudak skończy.



Zamawiajcie póki wosk jest jeszcze dostępny TUTAJ. Kosztuje 9 zł ale pachnie przepięknie. 
Zapach spodoba się miłośnikom owocowych nut, będzie idealny na wiosenne i letnie dni. 
Na razie robię zapas tart, a na świecę muszę jeszcze poczekać. ;)

Miłego popołudnia kochani :*

7 komentarzy:

  1. Bardzo lubię owocowe woski, bo pasują na każdy nastrój i do każdego pomieszczenia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem wielką miłośniczką kwiatowych zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiłaś mnie tym zapachem. Lubię takie słodkie nuty ale nie mdłe. Myślę, że to dobry pomysł z oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że jest owocowy. Nie przepadam za kwiatowymi woskami, zwłaszcza jeśli dominuje róża.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na wiosnę kupiłam olejek pomarańczowy, jednak wole tradycyjne olejki niż woski. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To chyba jedyny zapach z tej kolekcji, który by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń