środa, 13 września 2017

Yankee Candle - Warm Cashmere

    Dzisiejszy chłodny wieczór postanowiłam umilić sobie zapachem z najnowszej, jesiennej kolekcji Yankee Candle. Zarówno na Facebooku jak i Instagramie najwięcej osób poleciło mi Warm Cashmere. Wrzuciłam pół tarty do kominka i czekałam na piękny zapach. 
Czy przypadł mi do gustu?


Zapach Warm Cashmere ma piękną naklejkę. Od razu skojarzył mi się z ciepłymi, grubymi swetrami, które uwielbiam nosić jesienią. Producent zalicza ten zapach do tych z linii rześkiej. I chyba coś im się pomieszało. :D Bo rześki to on na pewno nie jest. ;) 
Dla mnie ten zapach to taki typowy otulacz. Kremowy, lekki, nienachalny. Na pierwszy plan wybijają się nuty waniliowe, dzięki nim zapach nabiera subtelnej słodyczy. Wyczuwam w nim również drzewo sandałowe i piżmo. Całość sprawia, że zapach ten jest bardzo przyjemny i wcale się nie dziwię, że tyle osób mi go poleciło. 
Moc zapachu jest średnia, jest dobrze wyczuwalny w pomieszczeniu, jednak do killera jeszcze mu daleko. Idealnie nada się do palenia w sypialni. 


Zaczęłam teraz bardzo poważnie rozważać kupno dużej świecy tego zapachu. Jednak obawiam się, że w świecy jego moc będzie dużo słabsza. Teraz właśnie różnie to bywa z zapachem w tych świecach. Może ktoś z was ma dużą świecę i podpowie mi czy warto ją kupić? 
Jeśli nie kupię świecy, to zrobię zapas wosków na jesień i zimę. Będzie często gościł w moim domu.




Wosk waży 22 g i można go palić około 8 godzin. 
Kosztuje 9 zł i można go kupić np TUTAJ.

Znacie już najnowszą kolekcję Q3 na jesień od Yankee Candle? Macie swojego faworyta? :)

8 komentarzy:

  1. Ale żałuję teraz, że nie mam kominka ;c Aczkolwiek u mnie w Hiszpanii zawsze mega gorąco, więc ja pisałabym się na jakieś tropikalne zapachy. Wiesz może, ty takie też mają?

    Zapraszam do siebie:
    http://marlenag.pl/rozne/pierwszy-ale-nie-ostatni/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj zapachów Bahama Breeze, Aloe Water, Lake Sunset, Lemongrass & Ginger czy np Wild Mint <3 Margarita Time też świetnie się sprawdzi w upalne dni :)

      Usuń
  2. teraz wolę intensywne zapachy ale gdy przeprowadzę się do nowego małego mieszkanka postawię właśnie na takie delikatne, otulające

    OdpowiedzUsuń
  3. myślę ze polubilabym ten zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polubiłam się z nim, jest w dwójce ulubionych z tej jesiennej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń