piątek, 22 września 2017

Semilac - 136 Creamy Muffin

     Do mojej kolekcji lakierów hybrydowych dołączyło kilka pięknych, jesiennych kolorów. Chcę wam pokazać je na dłoniach, dlatego pojawi się kilka paznokciowych stylizacji tutaj. Myślę, że na dłoni lepiej widać kolor niż na wzorniku. Zacznę od najjaśniejszego lakieru z mojego wzornika jesiennych barw.  


Semilac 136 Creamy Muffin to piękny, chłodny odcień beżu. Zawiera w sobie odrobinę różowego pigmentu. Do pełnego krycia potrzeba trzech bardzo cienkich warstw lakieru. Lakier pięknie się poziomuje na płytce paznokcia, nie ma mowy o jakichś nierównościach czy bąbelkach. 


Początkowo miałam nałożyć go na wszystkie paznokcie i tak zostawić. Ale, jak to ja, wpadłam na pomysł żeby dodać metaliczne płatki na dwa paznokcie u każdej dłoni. Efekt końcowy bardzo mi się spodobał. Znowu mam długie paznokcie i mam nadzieję, że ich nie połamię. 


Poniżej możecie zobaczyć jak prezentuje się całe mani. Podoba wam się takie połączenie?



Obecnie mam już inny kolor paznokci. Pokażę wam go w osobnym poście. Te paznokcie nosiłam ponad 2 tygodnie i nie było żadnego odprysku. Jedynie płatki delikatnie przytarły się na końcach, mogłam je lepiej zabezpieczyć topem. 

Lubicie takie delikatnie kolory na paznokciach? Macie swoich nudziakowych ulubieńców?

13 komentarzy:

  1. ale łądny lubie takie kolory ostatnio

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor, właśnie szukam czegoś w tym stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor lakieru. Podobają mi się takie.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia, fantastyczny manicure, bardzo podobają mi się takie paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kolor, ja poluję teraz na jakieś brązy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny odcień. Klasa sama w sobie 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny jest ten kolor, sama niedawno dodałam kilka kolorów do swojej paznokciowej kolekcji ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny, uniwersalny i klasyczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wygląda ten kolor ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. nudziaki rządzą ! ja go najczęściej łączę z semilaciem, którego też widzę na wzorkiku - pink gold :D

    OdpowiedzUsuń