wtorek, 5 września 2017

Eucryl - wybielający proszek do zębów.

    Piękny i zdrowy uśmiech dodaje dużo punktów do urody. Białe zęby marzą się chyba każdemu. Niestety codzienna kawa, palenie papierosów czy po prostu naturalny kolor zębów zdecydowanie to utrudnia. Ja kawę piję, przyznaję się bez bicia, palenie rzuciłam. Ufff, łatwo nie było, ale się udało. 
    Dzisiaj pokażę wam mojego sprzymierzeńca jeśli chodzi o piękny uśmiech. 
Marka Eucryl produkuje wybielające proszki i pasty do zębów. Od dwóch lat ma on stałe miejsce w mojej łazience. Co w nim jest tak świetnego?


Proszek otrzymujemy w kartoniku zabezpieczonym taśmą. Opakowanie jest srebrne z niebieskimi napisami i zielonym, falującym paskiem, który przebiega przez środek pudełka. Po otwarciu kartoniku naszym oczom ukazuje się plastikowe, okrągłe pudełeczko. Biały, mocny plastik zamykany jest od góry wieczkiem z napisami. Słyszałam opinie, że ktoś woli pastę, ponieważ przy otwieraniu rozsypuje mu się proszek. Mi się to zdarzyło tylko raz, wysypałam prawie cały wtedy. :D


Proszek występuje w dwóch wariantach:
- Freshmint
- Orginal
Ja przeważnie kupuję ten miętowy. Druga wersja ma inny, dziwny smak. Ten pachnie pięknie, miętowo i również tak samo smakuje. Jest bardzo drobno zmielony i delikatnie pyli gdy go nabieramy. Ma lekko zielone zabarwienie. 
Rewelacyjnie czyści zęby, poleruje je dzięki zawartym w proszku specjalne mikrogranulki. Usuwa przebarwienia z płytki i zapobiega powstawaniu kamienia nazębnego.  Wybija niemalże 100% bakterii w jamie ustnej. Świetnie odświeża oddech. 
Aktywne enzymatyczne składniki proszku przyspieszają naturalną mineralizację szkliwa co daje mocny efekt rehabilitacyjny.

Jego używanie jest banalnie proste, wystarczy zmoczyć szczoteczkę wodą, następnie wcisnąć w proszek i gotowe, możemy czyścić zęby. Jest bardzo wydajny. Od kiedy go używam mam dużo bielsze zęby, po rzuceniu palenie ten efekt jest jeszcze bardziej widoczny.


Nie wyobrażam sobie, aby go zabrakło w mojej łazience i mam zawsze w zapasie kilka opakowań. 
Zamawiam go w sklepie ezebra.pl. Opakowanie o pojemności 50 g kosztuje 5,47 zł.

Produkowany jest w Wielkiej Brytanii. Przeszedł tam wszelkie badania i testy kliniczne przez Brytyjską Asocjację Dentystów (BDA), które stwierdziły jego wysoką skuteczność oraz  nieszkodliwość. Nie zawiera szkodliwych wybielaczy chemicznych. 

Znacie ten kosmetyk? :)

Życzę wam kochani spokojnej i przespanej nocy. :)

7 komentarzy:

  1. Pierwszy raz spotykam się z takim proszkiem do zębów...

    OdpowiedzUsuń
  2. prosty sposób na wybielanie, nie wiedziałam, że to taki hit i do tego tani, będę pamiętać

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten proszek, ale jeszcze efektów nie widzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Też piję kawę, nie umiałabym z niej zrezygnować, muszę wypróbować ten proszek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kompletnie nie słyszałam o tym produkcie, czy samej marce. Co więcej spotkałam się z formą proszku do wybielania zębów. Kiedyś bawiłam się w ich wybielanie ale za pomocą białej perły. Efekty dla mnie były zdecydowanie wow. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musze kupić go mojemu P. - dentystka zaleciła go nam do usuwania osadów, które zbierają się przy piciu wody mineralnej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszy jest! Dobrze, że mi o nim przypomniałaś:) Poznałam dzięki Asi i dosłownie się w nim zakochałam-sama o nim kiedyś pisałam. Muszę zamówić, chociaż kiedyś był w Rzeszowie stacjonarnie

    OdpowiedzUsuń