poniedziałek, 29 stycznia 2018

Kringle Candle - Coconut Snowflake

    Zima tego roku strajkuje, śniegu mamy jak na lekarstwo. Pamiętam moją radość, gdy rano po przebudzeniu ujrzałam dość grubą warstwę białego puchu. Na to czekałam, chciałam zrobić zdjęcia świecy na śniegu. :D 
Dzisiaj po śniegu pozostały tylko wspomnienia, dzieci smutne bo nie mogą iść na sanki a za oknem plucha i deszcz, kiepsko zaczęły się te ferie. 
    Wymarzyłam sobie zdjęcia na śniegu, ale nie wiedziałam, że to tak cholernie trudne tło. :D Nie wyobrażacie sobie ile stałam na zewnątrz i walczyłam z aparatem. Ale w końcu chyba coś wyszło. 


Gwiazdą, która gra główna rolę na zdjęciach jest świeca marki Kringle Candle o pięknym zapachu Coconut Snowflake. Mieszanka mięty, wanilii i kokosa w świecy? To musi się udać! <3 
Na sucho czułam tylko miętowe, pudrowe cukierki z odrobiną wanilii. Dopiero w paleniu wybiły się kokosowe nuty. Świeca ta pachnie bardzo słodko, niczym maślane, kokosowe ciasteczka udekorowane miętowym lukrem. Miętowe nuty lekko ochładzają kompozycję sprawiając, że jest to mieszanka idealna nie tylko na zimowe dni.  Piękny, intensywny lecz nie mdlący i duszący zapach. Śmiało mogę powiedzieć, ze jest to przepyszny zapach. ;)


Polecam szczególnie fanom zapachów jedzeniowych. Wanilia z odrobiną kokosu i mięty wzbudzi zachwyt nawet u najbardziej wybrednych świecomaniaków. :)


Świeca 240g kosztuje 69 zł, jednak bardzo często są promocje i możemy je kupić nawet 45% taniej. Moc tych świec jest bardzo dobra przez co są wydajne i możemy cieszyć się bardzo długo pięknym zapachem w domu. Ja uwielbiam jak pięknie pachnie.

Teraz jednak będę palić już bardziej wiosenne, lekkie zapachy. Chcę, aby jak najszybciej przyszła wiosna. :D 

Życzę wam miłego poniedziałku! :*

14 komentarzy:

  1. Kocham zapachy zimą ♥

    Tak, śnieg to trudne tło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten zapach na pewno by mnie oczarował, lubię jedzeniowe nuty a po za tym etykieta jest urocza

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie jedzeniowe zapachy, więc pewnie bym ją polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia Ci wyszły!
    Ja, jak wpadłam na pomysł ze zdjeciami na śniegu to...oczywiście chciałam pójść na łatwiznę i robiłam zdjęcia na balkonie. To nie był dobry pomysł xD Ręce mi zamarzły od ustawiania produktów. xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chyba wolę tańsze a równie ciekawe świece, choć obecnie z powodu ciągłych przeprowadzek nie pozwalam sobie na takie dodatki w domu. Może za jakiś czas skusze się na jakieś pięknie pachnące świeczuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam jedną świecę z tej firmy i jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Etykieta oraz zapach jest przepiękny! Uwielbiam tą świecę :*
    Kochana niesamowity klimat u Ciebie na blogu - Zostaje tutaj, od teraz moje miejsce <3
    Buziaczki, loveanea.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe połączenie zapachowe jednak z kokosem to ja muszę ostrożnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeczytałam nazwę i już się zakochałam :) Muszę upolować!

    OdpowiedzUsuń