niedziela, 19 listopada 2017

Semilac - 017 Grey - szarość z nutą ciepłego brązu

   Mam mnóstwo zdjęć do postów, jednak czas ostatnio ucieka za szybko i dopiero teraz zobaczyłam, że nie pokazałam wam moich ostatnich paznokci. Teraz będę tworzyć już zdobienia z myślą o Bożym Narodzeniu. Wybaczcie mi tą stylizację na Halloween mocno po czasie. :D Może skupmy się bardziej na samym kolorze. ;)

Nigdy nie przepadałam za szarościami na paznokciach. Jednak, gdy pooglądałam zdjęcia stylizacji z kolorem 017 Grey, to i ja zapragnęłam mieć go na paznokciach. 
Nie jest to taka typowa szarość, ma ciepłe tony wpadające w brąz. Trochę się namęczyłam, aby zrobić zdjęcia, które będą w pełni oddawać jego kolor. 


Lakier ma idealne krycie, dwie cienkie warstwy wystarczyły aby pokryć dokładnie płytkę paznokcia bez smug. Rewelacyjnie wygląda połączony z czarnym brokatem, co możecie zobaczyć w mojej stylizacji na środkowym palcu. Zdobienia wykonałam czarnym lakierem również marki Semilac


Kolor ten ma to do siebie, że w zależności od światła zmienia swój odcień od ciepłego po zimny. Ma kremową formułę i nie zawiera w sobie drobinek. 


Buteleczka o pojemności 7 ml kosztuje 29 zł. 


Bardzo spodobał mi się taki wygląd moich dłoni. Kilka dni temu dopiero zdjęłam to mani i chwilę moje paznokcie odpoczywają od hybryd. Również mocno je skróciłam, długie paznokcie prezentują się pięknie, ale mi było już ciężko pisać na klawiaturze i ogólnie funkcjonować. 

Już na wzornikach maluję zimowe sweterki, bombki i inne świąteczne zdobienia. Za niedługo pokażę wam kolejne kolory ;)

Lubicie szarości na paznokciach? Jakie połączenia kolorów chciałybyście zobaczyć? 

15 komentarzy:

  1. Mam podobny kolor z NN, jednak jest trochę bardziej... szarawy? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, świetnie prezentują się te paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ten kolor <3 Jest lekko siny (przynajmniej zna zdjęciach), ale ja uwielbiam taki odcień na paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny kolor. Bardzo często korzystam z odcieni szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna przydymiona, brązowa szarość i przede wszystkim oryginalne zdobienie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio ogólnie lubię szary, więc ten kolor bardzo mi się spodobał ;-)) Grey is new black!

    OdpowiedzUsuń
  7. czasami te okazjonalne stylizacje są nieco przeładowane ale twoja jest super :) tego semilaca noszę prawie cały czas ! zmieniam jak pojawiają się jakieś nowości, np teraz mam te termiczne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolor, idealny na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń