sobota, 26 sierpnia 2017

Biotaniqe - Ultra Nawilżający Krem/Żel Rozświetlający

    Późną, wieczorową porą, kiedy to wszyscy moi znajomi bawią się na dyskotekach, ja zasiadam przed komputerem z maseczką na twarzy i piszę post. Czy to już starość? :D  Wzięłam prysznic jak maluch zasnęły i mam w końcu chwilę wytchnienia. A żeby nie marnować czasu, to przedstawię wam dzisiaj bardzo przyjemny krem do twarzy marki Biotaniqe. 


Krem ma kartonowe opakowanie o bardzo ładnej szacie graficznej. W środku znajdziemy jeszcze ładniejszy słoiczek, wykonany z grubego plastiku. Wygląda jakby był zrobiony ze szkła. Łatwo się go odkręca i bez problemu wydobywa kosmetyk. 


Krem zaskoczył mnie swoją konsystencją. Przypomina bardziej żel niż krem, jest bardzo lekki i strasznie szybko się wchłania nie pozostawiając tłustego czy lepkiego filmu na skórze. 
Kolejny atut tego kosmetyku to piękny zapach. Świeży i delikatny. Czuję w nim świeże nuty zielonej herbaty i białych kwiatów. 
Krem ma lekko zielone zabarwienie.


Co do działania, to również jestem zadowolona. Ładnie nawilża twarz i sprawia, że jest ona promienna i wygładzona. Skóra jest przyjemna w dotyku przez cały dzień. Ostatnio nie nakładam na twarz makijażu i to też wpływa na poprawę kondycji mojej skóry. Walczę z przebarwieniami na twarzy po trądziku i widzę znaczną poprawę. 


Krem możecie kupić tylko i wyłącznie w drogeriach Rossmann w cenie 16,99 zł (Obecnie jest promocja i kosztuje on 12,99 zł.)
Opakowanie zawiera 50 ml kosmetyku i jest dość wydajny.

Po lecie każdemu przyda się taka dawka nawilżenia. Ja ostatnio codziennie robię maseczki i widzę znaczną poprawę mojej cery. Nie widziałam takich efektów, gdy robiłam 1-2 maseczki w ciągu tygodnia. Dlatego zaczną się pojawiać maseczkowe posty, ale zbiorowe. Nie ma sensu opisywać jednej saszetkowej maseczki. Musiałabym pisać 2 posty dziennie. :D 

Znacie już markę Biotaniqe?

6 komentarzy:

  1. O, jestem bardzo zainteresowana! Lekko zielonkawy, jak Glamarye, lekki i nawilżający - na pewno się z nim zapoznam, bo moja cera obecnie jest przekarmiona emolientami, i przyda się jej delikatne nawilżenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy ten krem
    Ja dostałam kilka produktów tej marki w prezencie od koleżanki, Ale czekają jeszcze na wypróbowanie

    OdpowiedzUsuń
  3. PRawdę pisząc nie znam marki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe :) Ta marka mnie mocno kusi ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O akurat skończył mi się krem nawilżający na pewno go kupię

    OdpowiedzUsuń