niedziela, 27 sierpnia 2017

Yankee Candle - Sun & Sand

    Kolejne lato praktycznie już za nami. Tak szczerze, to nawet nie wiem, kiedy mi te ciepłe dni uciekły. Jestem takim typem człowieka, który kocha upały i słoneczne dni. Mam nadzieję, że jesień będzie dla nas łaskawa i będzie więcej słoneczka niż deszczu. 

Dzisiaj przedstawiam wam zapach Yankee Candle - Sun & Sand. Wosk z rześkiej linii zapachowej z serii Classic. 


Wyczuwalne aromaty: kwiat pomarańczy, cytrusy, świeża lawenda oraz piżmo.

Ja ten zapach miałam w limitowanej edycji w kształcie słoiczka. Różni się od od zwykłej tarty tym, że dużo łatwiej wyjąć go z kominka po zastygnięciu. Wystarczy lekko podważyć zastygnięty wosk i już go mamy. :)
Wosk na sucho pachnie bardzo delikatnie, jednak po wrzuceniu go do kominka nabiera mocy. 
I zastanawiam się, kto tworzył opis tego zapachu. Jaka lawenda? Jaki kwiat pomarańczy? 
Muszą mi producenci wybaczyć, ale ja tych nut tutaj nie czuję. Główne skrzypce gra tutaj piżmo i czuję zapach rozgrzanego słońcem plażowego piasku. Gdzieś daleko w tle próbują wybić się cytrusy, ale czuć je bardzo delikatnie. 


Jest to ciepły, otulający zapach. Sprawdzi się idealnie późną jesienią oraz zimą, aby przypomnieć ciepłe, letnie dni. 
Zapach jest u nas wycofany. Jeśli uda mi się gdzieś go dostać, to biorę bez zastanowienia. 


A na Goodies.pl pojawiła się jesienna kolekcja Q3 Yankee Candle. Widzieliście już? :)
Ja muszę koniecznie poznać te zapachy i w końcu złożyć zamówienie. I nadrobić zaległości, nie poznałam jeszcze kolekcji Q2 z tego roku.





Życzę wam dobrej i spokojnej nocy kochani :*


7 komentarzy:

  1. Kupiłam już odpowiedni kominek, czas teraz zaopatrzyć się w sławne woski YC. Ten wrzucę na swoją listę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że jest to zapach dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że nie miałam okazji go poznać, może by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale uroczy ten słoiczek, nie spotkałam się z takim :( wszędzie widziałam te zwykłe tartaletki :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam wosków, ale jak czytam te piękne wpisy to tak mi się jakoś chcę zacząć... ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. o jacie ciekawe połączenie aromatów.

    OdpowiedzUsuń
  7. O nie! Myślałam, że Yankee to tylko tarty, pierwszy raz widzę wosk takim kształcie <3

    OdpowiedzUsuń