poniedziałek, 2 lipca 2018

Yankee Candle - Warm Desert Wind

   Dzień dobry kochani! Przychodzę do was z ostatnim opisem zapachu z letniej kolekcji Yankee Candle  Just go... Q2.  Dzisiejsza podróż będzie na gorące pustynne piaski. Jak pachnie gorący wiatr na pustyni?

Warm Desert Mind do złudzenia przypomina mi wizualnie wycofany już zapachy Egyptian Musk. Tam jedynie na naklejce były piramidy.

NUTY ZAPACHOWE
nuty głowy: ozon, czysta bawełna
nuty serca: wędzona wanilia, kadzidło
nuty bazy: paczula


Brązowy wosk i naklejka przedstawiająca pustynię i unoszące się na wietrze tumany piasku przyciągają wzrok na półce. Spodziewałam się ciepłego, otulającego zapachu i taki on własnie jest. 
Dla mnie główne skrzypce w tym zapachu gra wanilia i nuty dymne. Gdzieś w tle przebija się ozon i bawełna, które nadają zapachowi lekkości i sprawiają, że idealnie nadaje się on na upalne dni.
Moc wosku jest dość dobra i zapach nie jest przytłaczający. Całość jednak jest nieco tajemnicza, zmienna i orientalna. 


Wosk kupicie na Goodies.pl. Poszperałam nieco w internetach i jestem bardzo zaskoczona faktem, że pojawi się tylko jeden zapach z kolekcji jesiennej Q3. Dlatego nie będę kupować wosku, skuszę się na dużą świecę. Zdradzę wam, że naklejkę będzie mieć piękną. ;) 

A wy? Znacie już te zapachy z letniej kolekcji? Tutaj zostawiam wam pozostałe opisy moim nosem ;)

Jestem bardzo ciekawa waszej opinii na temat tych zapachów. ;)

11 komentarzy:

  1. Znamy :D Tropical Jungle mam w dużej świecy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapachy orientalne to coś dla mnie, uwielbiam wanilię ale z wędzoną nie miałam jeszcze styczności

    OdpowiedzUsuń
  3. ja za woskami nie przepadam jak już coś to zimą

    OdpowiedzUsuń
  4. ja w lecie nie mogę palić kominków;D za gorąco i duszno :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Latem bardzo rzadko sięgam po woski, czy świece zapachowe. Ale uwielbiam takie zapachy po urlopie, czy jesienią, kiedy tak ciężko jest wrócić do pracy i zapomnieć o letnich szaleństwach :D Przedłużam sobie w ten sposób wspomnienia wakacji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten zapach nie kojarzył mi się zbyt przyjemnie :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam i lubię. Przypominają mi moje perfumetki z Allure z Rossmana. Są ich uzupełnieniem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zapachy - ja osobiście uwielbiam Wanilię oraz lekką nutę malin w świeczkach. Cuda!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wędzona wanilia? :D Wow, chętnie bym powąchała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę go w końcu kupić, na sucho bardzo przypadł mi do gustu, faktycznie jest taki tajemniczy :)

    OdpowiedzUsuń