niedziela, 1 lipca 2018

Bourjois - BB Cream Healthy Mix

   Pierwszy dzień lipca a pogoda jakaś jesienna. Ludzie w kurtkach dzisiaj chodzą. Ostatnio też brakuje mi czasu na pisanie, ciągle obiecuję sobie, że w końcu pojawi się nowy post. Ciężko mi się coś skupić, żeby napisać coś sensownego. Dzisiaj chcę wam pokazać moje odkrycie i wakacyjny must have w moim makijażu. Markę Bourjois bardzo lubię i każdą nowść chętnie testuję. Dlatego dzisiaj zapraszam was na chwalebny post. ;)


Krem BB ma bardzo wygodną, zakręcaną tubkę. Zajmuje bardzo mało miejsca i spokojnie możemy zabrać go ze sobą na wakacje. Nie ma również obaw że coś nam się rozbije. Wydobywa się go szybko i bezproblemowo. 


Marka wyprodukowała ten krem tylko w trzech odcieniach:
- 01 Light
- 02 Medium
- 03 Dark
Kupując swój nie byłam do końca przekonana jaki odcień wybrać. Jedna 01 wpada w różowe tony a 02 ma te tony żółte. Latem też moja twarz jest opalona i wybór ciemniejszego koloru okazał się strzałem w 10. 

Podkład ma piękny, świeży zapach, typowy dla tej serii kosmetyków. Dość leista konsystencja bardzo ułatwia aplikację kosmetyku, który bardzo ładnie stapia się ze skórą. 


Pierwsze zaskoczenie to krycie. Po kremie BB spodziewałam się bardzo delikatnego krycia, tutaj jednak mogę śmiało stwierdzić, że ma lepsze niż podkład Bourjois Healthy Mix. Drugim zaskoczeniem było to jak pięknie wygląda twarz po jego użyciu. Promienna, świeża, zdrowsza. Daje bardzo naturalny efekt. Nie ma tutaj potrzeby nakładania kremu nawilżającego pod makijaż. Dzięki właściwościom nawilżającym dba o naszą skórę. 
Bardzo podoba mi się to, że dopasowuje się on do koloru naszej skóry. Używam go już dość długo i pomimo coraz mocniejszej opalenizny on nadal jest dla mnie dobry. 
Trwałość oceniam jako dobrą, u mnie po kilku godzinach delikatnie ściera się na nosie i brodzie. Ale tutaj to rzadko który kosmetyk przetrwa cały dzień. 


Kolejny kosmetyk z serii Healthy Mix który skradł moje serce. Podkład jest jednym z ulubionych i krem BB dostaje u mnie miano ulubieńca. Ten rok zdecydowanie zapowiada się bardzo dobrze dla mnie, znalazłam mnóstwo perełek do pielęgnacji jak i do makijażu. Myślę, żeby napisać na koniec roku takie podsumowanie z odkryciami i bublami roku, na szczęście tych drugich na chwilę obecną jest bardzo mało. ;)


Opakowanie o pojemności 30 ml kosztuje w Rossmannie 55,99 zł. Ja jednak upolowałam go na promocji -49%. Myślę, że podczas kolejnej akcji kupię  odcień 01 na zimę, ciekawi mnie jak się sprawdzi podczas mroźnych dni.

Na moim Fanpage na FB dzisiaj ruszyło rozdanie z tym oto gagatkiem w odcieniu 01 i trzema pomadkami Bourjois. <3 Jeśli macie ochotę się zgłosić to zapraszam was TUTAJ.

Miłego wieczoru wam życzę :*

11 komentarzy:

  1. chętnie zgłoszę się i wezmę udział w rozdaniu, nie miałam jeszcze ani podkładu ani kremu BB HEALTHY MIX

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kremy bb, ale tego nie znam. Obecnie kończę produkt Misshy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go i ten odcień, bardzo mi się dobrze sprawdza. Dobre krycie, ładne wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Duzo o nim czytalam chyba sie skusze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę go miała na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę go miała na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm poza kolorem mi się podoba ;) w rozdaniu chętnie wezmę udział

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo dobrego słyszałam o tym produkcie i chętnie go przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię klasyczny podkład Helthy Mix, ale obecnie przerzuciłam się na podkłady mineralne i lekkie kremy bb np lily lolo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super szata graficzna i i kosmetyk zapowiada się ciekawie....bardzo chciałbym mieć to w swojej kosmetyczce😍

    OdpowiedzUsuń