sobota, 7 września 2013

Lirene - delikatnie złuszczający peeling enzymatyczny.

Witajcie w sobotnie popołudnie :)

Korzystając z okazji że moja łobuziara poszła spać pokaże wam coś co pomaga mi w walce z niedoskonałościami, niestety od kiedy urodziłam córeczkę ( już ponad 20 msc ) ciągle mam problem ze skórą na twarzy. Próbowałam już wielu cudów, nawet dermatolog niewiele zdziałał... 



Wiadomo każda skóra potrzebuje złuszczenia :) no ale nie każda lubi mocniejsze zabiegi, tym bardziej gdy ktoś ma delikatną buźkę ;)


 To cudeńko w dużym stopniu poprawiło stan mojej skóry :) używam go regularnie co 3 dni i chyba też tkwi sukces że używam go bo pamiętam o tym a nie kiedy sobie przypomnę to użyje ;D 


Oto co o nim dowiemy się od producenta :

Czy ten peeling jest odpowiedni dla mnie?
To właściwy kosmetyk dla Ciebie, jeśli masz skórę wrażliwą lub skłonną do podrażnień, naczynkową lub bardzo suchą, która wymaga oczyszczenia, wygładzenia. Peeling wyjątkowo delikatnie usuwa martwy naskórek, łagodzi i odświeża cerę, a Twoja skóra odzyskuje promienny wygląd. Peeling odpowiedni dla skóry w każdym wieku. 


Jak działa?
enzym z papai - dokładnie, ale bez konieczności tarcia, złuszcza zewnętrzne warstwy naskórka
kompleks 3 ziół - pobudza proces odnowy naskórka wzmacniając ścianki naczyń włosowatych

Peeling wygładza i uelastycznia skórę nadając jej promienny i młodszy wygląd.
 



Jak stosować?
Dla zachowania zawsze promiennej i wygładzonej cery stosuj peeling dwa razy w tygodniu. Nanieś peeling na skórę twarzy, omijając okolice oczu
i pozostaw na kilka minut . Zmyj ciepłą wodą i po zastosowaniu toniku nałóż krem Lirene dopasowany do potrzeb Twojej skóry."

Producent zapewnia nas też o tym że produkt został przebadany dermatologicznie, oraz że zostało potwierdzone BEZPIECZEŃSTWO I SKUTECZNOŚĆ. 

Dla osób którym może być to przydatne wklejam skład :


Sam peeling ma bardzo przyjemną konsystencję i zapach , bardzo łatwo się rozprowadza :)

Jak sama nazwa wskazuje jest to peeling DELIKATNIE złuszczający, więc nie rozumiem opinii dziewczyn które narzekają na zbyt delikatne złuszczanie ;) Buzia po użyciu jest wygładzona i miękka , nic tylko głaskać się po niej cały czas ;D Ja zostawiam go na 5-10 minut i później zmywam i efekt jest rewelacyjny.

Opakowanie zawiera 75 ml i jest mega wydajne , jest to peeling który mogę z czystym sumieniem polecać dalej. Mam delikatną skórę i nie wystąpiło żadne podrażnienie :)

Czy któraś z was może używa tego cuda i chce coś dodać od siebie ? :)
Buziaczki :*

1 komentarz:

  1. Nie przepadam za peelingami enzymatycznymi, pomimo cery wrażliwej i płytko unaczynionej wole jednak peelingi mechaniczne.

    OdpowiedzUsuń