czwartek, 26 września 2013

Lakier FM Group - Golden Saffron

Hej :)

Po fiolecie przyszła pora na coś bardziej słonecznego ;) Uwielbiam te lakiery i mam ich sporą kolekcję już. :)
Z niecierpliwością czekam aż całe drzewa będą w pięknych złoto-czerwonych kolorach, więc trochę jesiennym kolorem zmalowałam paznokcie :)



Kilka słów od producenta :
  •  szybkoschnący
  • długotrwały
  • zapewnia głęboki kolor i intensywny połysk
  • wzbogacony o witaminy A i E
  • zawiera wapń i kreatynę, które dodatkowo wzmacniają paznokcie
  • kremowa konsystencja zapobiega powstawaniu smug
  • idealnie dopasowany pędzelek ułatwia równomierne krycie
  • hypoalergiczny
  • pojemność 10 ml
* kolory perłowe
** kolor metaliczny

Na paznokciach prezentuje się tak :


Kolor kojarzy mi się z jesiennymi liśćmi, nie jest taki żywy żółty jak na wiosnę i w lecie tylko taki wpadający w złoto :)
Lakier na paznokciach utrzymuje się u mnie do 7 dni czyli dość długo, zależy też oczywiście jakie rzeczy wykonuję w domu i czy nie zapominam o rękawiczkach ;)

Pędzelek jest mały i bardzo ładnie pokrywa lakierem płytkę paznokcia nie robiąc smug.

Mi ten kolor bardzo się podoba, jest idealny na tą porę roku :)

Cena 17,90 zł
Dostępność: Dystrybutorzy FM Group.

 Buziaczki :*

2 komentarze:

  1. Żołte kolory to nie nie są moje ulubione barwy ale w tym odcieniu i na jesień rzeczywiście mi się dużo bardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolorek na jesień :)

    OdpowiedzUsuń