sobota, 27 sierpnia 2016

Kolejne wakacyjne mani od Semilac :) 038 - Coral Beach.

  Wakacje dobiegają już końca, z utęsknieniem będę czekać na kolejne. Dziś na szczęście pogoda jeszcze nas rozpieszcza i mamy upał, który wręcz uwielbiam :)
Więc szybciutko zaprezentuję wam kolejne moje, dość nietypowe, wakacyjne zdobienie przy użyciu pięknego koloru Coral Beach od Semilac.



038 - Coral Beach to piękny, brzoskwiniowy róż o bardzo intensywnej barwie. Jest to kolor w pełni kryjący, więc już dwie cienkie warstwy wyglądają bardzo przyzwoicie i nic nie prześwituje. Nosiłam go już zarówno solo na całych dłoniach jak i w kilku zdobieniach. Nie marszczy się w lampie ani nie odpryskuje jeśli jest umiejętnie nałożony ;)


Naszło mnie na takie małe wariacje i muszę przyznać, że to zdobienie budziło niemałe zainteresowanie ;) Kilka osób myślało nawet że to naklejki ;) A to tylko moje nieudolne próby malowania pędzelkiem ;)




Kolor 038 kupicie tutaj za 29 zł :) KILK

Lubicie nie raz zaszaleć tak jak na na pazurkach? ;)

14 komentarzy:

  1. sprośne pazury mmm ;) podoba mi się taki pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten kolor, ale malując wzornik bardzo mnie rozczarował. Odcień smutny, raczej jesienny

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mogę oderwać oczu. wyszło rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Katarzyno, masz talent do zdobień! Świetna i bardzo oryginalna stylizacja. chętnie zobaczymy kolejne. :)

    W razie pytań - chętnie pomogę
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne!Ja zawsze chciałam zrobić coś takiego, ale nie umiem xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor jest piękny, chętnie bym taki sobie sprawiła :) No, może bez tych malunków :D

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo oryginalne zdobienie, też miałam ostatnio ten kolorek z semilaca na swoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń