piątek, 31 stycznia 2014

Yankee Candle - Bahama Breeze

Witajcie :) 

Dzisiaj popiszę trochę o woskach :) Chyba wszystkie już je znacie i o nich słyszałyście. Ale nie wszystkie pewnie wiecie że podrożały :( Stara cena to 6 zł a żeby nie było za pięknie to teraz za taki wosk zapłacimy 7 zł...
Nie ma nic przyjemniejszego od pięknego zapachu w domu jak wraca się z pracy, dobra książka, ciepła herbatka. Mi tam nawet lepiej się ćwiczy jak się wosk w kominku pali ;)



Kilka słów od producenta o tym zapachu :

Wosk z serii Housewarmer łączący w sobie zapach mango, ananasa oraz

 grejpruta.

Jest ciepło. Upalnie wręcz! Bose stopy zapadają się w rozgrzanym, czyściutkim piasku, a wzrok przykuwa majestat miarowo uderzających fal. Idealny odpoczynek pod palmami – gdzieś na dalekiej wyspie. Doskonały relaks i cudowne odprężenie, które zaprasza nas do świata skończonego, doskonałego, gdzie powietrze pachnie morską bryzą i chłodnym koktajlem. To właśnie on, orzeźwiający tropikalny drink został zatopiony w wosku Bahama Breeze – pachnącym świeżym ananasem, słodkim mango i sokiem świeżo wyciśniętym ze słonecznego grejpfruta.


Ten zapach jest zdecydowanie moim faworytem spośród wszystkich, które do tej pory udało mi się zgromadzić. Zastanawiam się nawet nad kupnem dużego słoja tego zapachu :)
Ten wosk lubię za jego rześki zapach, faktycznie można poczuć się jak na plaży, leżąc na piasku i popijać kokosowo-ananasowego drinka z palemką... ahhh :)
Już na kilka chwil po zapaleniu całe pomieszczenie wypełnia się mocnym, ale nie duszącym zapachem.


Cena : 7 zł
Czas palenia : ok 8 godz.


15 komentarzy:

  1. Nie no, tym opisem to jak najbardziej zachęciłaś :) Człowiek przeczyta, narobi sobie ochoty, a potem spojrzy za okno :D Brrr...

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, tutaj się z Tobą zgodzę :) Lepiej zapalić ten wosk, wejść pod koc, zamknąć oczy i myśleć że zimy nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny design bloga, śliczny nagłówek! Świetnie to opisałaś!
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Jeśli tak zaobserwuj a ja zrobię to samo.
    Pozdrawiam Martyna :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie go zamówiłam :D Już nie mogę się doczekać tego zapachu! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo go lubię! choć mam bardziej ulubione :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pochwal się jakie :) może coś wybiorę przy kolejnym zamówieniu :)

      Usuń
  6. Ostatnio widziałam go już na jednym blogu w poście który zapowiadał woski i właśnie jego byłam bardzo ciekawa:) widzę, że warto go mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym poczuć się jak na tropikach :D Musi fajnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic mi chyba nie sprawia takiej radości jak plażowanie nad brzegiem morza , najlepiej na jakiejś mało zaludnionej plaży, ach ten wosk musi być świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I aż się chyba na tej plaży z tą palemką znalazłam :D Jeśli wreszcie kiedyś kupię te woski i kominek - ten zapach będzie pierwszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest jeden z moich ulubionych wosków YC :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już tyle pochlebnych opinii o nich słyszałam ale na razie jestem twarda i nie kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wstyd się przyznać,ale nie miałam jeszcze wosku;(( chyba muszę zakupić:)
    zapraszam do mnie: http://renia114.blogspot.com/
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzy mi się taki zapach, mój nos już tęskni za aromatami lata :) Nie dziwię się, że należy do Twoich ulubieńców ;)

    OdpowiedzUsuń