czwartek, 11 kwietnia 2019

Semilove

   Hej, hej kochani! :) Nie zapomniałam o was, dużo ostatnio zmieniam i powoli jakoś wszystko ogarniam. Tutaj też już niebawem będą zmiany, zmieni się wygląd strony i coś jeszcze ;) A co? to zobaczycie. ;) 

Pokażę wam szybciutko jakie mani skradło moje serce już dawno, ale dopiero teraz sobie o nim przypomniałam i je publikuję. 


Główną rolę gra tutaj Berry Nude od Semilac, który połączyłam z Creamy Muffin. <3 Kocham połączenie tych dwóch kolorów i bardzo często ten duet gości na moich dłoniach. 
Berry Nude zmienia kolor w zależności od tego jakie światło na niego pada. 


Tęsknię już za tak długimi paznokciami. Połamałam i muszę zapuszczać je od nowa. Ale nie będę przedłużać, wolę jak mam naturalne.
I ja tutaj nie będę się rozpisywać o tym jaką trwałość, konsystencję czy pigmentację mają te hybrydy. Taki wpis już na pewno u mnie znajdziecie. Chcę wam tylko pokazać co zmalowałam. Czy chcecie czasem taki szybki wpis zobaczyć?


Dajcie znać, jakie kolory nosicie najczęściej? Wiem, że nadeszła wiosna i dużo kobiet wybiera pastele lub neony. :) Ja sama już mam w planach kolejne zdobienie, gdzie główną rolę będzie grać biały lakier. 

Miłego popołudnia skarby :* Choć pogoda niestety nie rozpieszcza dzisiaj. 

7 komentarzy:

  1. O wow! Piękne paznokcie! Podoba mi sie ten efekt na dwóch ostatnich.

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt na małym i serdecznym palcu jest zachwycający! Ja wiosną i latem stawiam na kolor morelkowy i błękitny 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat ten kolor i to zdobienie mnie nie porywa, ale wiadomo... każdemu podoba się co innego

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze się czuję w takiej kolorystyce na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń