środa, 6 czerwca 2018

Mistero Milano - 1041 Satin

    Dzień dobry! :* Jest piękny, słoneczny dzień, ale jakoś chłodno się zrobiło. Jest obecnie 18 stopni. Ale zapowiada się bardzo ciepły weekend :)
Dzisiaj przychodzę do was ze spóźnioną recenzją lakieru hybrydowego marki Mistero Milano. Kolor 1041 Satin jest z kolekcji StyLOVE, która powstała podczas współpracy z Mają Sablewską. 
Jak prezentuje się na dłoni oraz co o nim myślę?


Buteleczki lakierów Mistero Milano mają naklejki z dokładnie takim kolorem, jaki znajduje się w środku. Jest to świetne rozwiązanie, ponieważ podczas zakupów wiemy co kupimy. 
Kolor 1041 to połączenie gołębiej szarości z niebieskimi tonami. 
Sam lakier jest dość gęsty, jednak nie przeszkadza to w malowaniu. Pędzelek idealnie rozprowadza lakier na płytce paznokcia i nie tworzy smug. Już dwie, cienkie warstwy wystarczą aby uzyskać pełne krycie. Nie marszczy się ani nie kurczy podczas utwardzania w lampie.


Ja postanowiłam, że użyję matowego topu na koniec i dodałam kolorowe piegi, na które nałożyłam po kropelce błyszczącego topu. Tak ozdobiłam palec serdeczny i duży. Efekt bardzo mi się spodobał. 


Trwałość lakieru jest znakomita. Nosiłam to zdobienie przez ponad 3 tygodnie i gdyby nie paskudny odrost to pewnie wytrzymałby o wiele dłużej. 


Poniżej możecie zobaczyć jak ten kolor prezentuje się z błyszczącym topem oraz z efektem holo również marki Mistero Milano. 


Jestem fanką różu i czerwieni na paznokciach, jednak czasami sięgam po inne kolory i czuję się w nich o dziwo bardzo komfortowo i dobrze. 
Buteleczka o pojemności 6 ml kosztuje 29,90 zł i możecie zamówić ja TUTAJ
Myślę nad powiększeniem kolekcji moich hybryd i jestem pewna, że lakiery Mistero Milano zagoszczą u mnie na stałe.

TUTAJ pokazywałam wam piękny kolor Malina i Miód <3

Znacie te lakiery? Używacie hybryd czy jednak pozostajecie przy tradycyjnych lakierach do paznokci?

Miłego popołudnia wam życzę! :*

8 komentarzy:

  1. ja nigdy nie mogę trafić z szarym lakierem zawsze jest coś nie tak
    a ten jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny szaraczek ale z błyszczącym topem prezentuje się jeszcze lepiej

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna delikatna szarość

    OdpowiedzUsuń
  4. Z lakierów Mistero Milano jeszcze nigdy nie korzystałam - jednak jestem ich bardzo ciekawa! Ten kolor jest naprawdę piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kropeczki wyglądają przeuroczo! Sam bazowy odcień też jest bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń