niedziela, 23 lipca 2017

Yankee Candle - Meadow Showers

   Dzisiejsze ciężkie, burzowe powietrze skłoniło mnie do zapalenia jakiegoś lżejszego zapachu w kominku. Mam tak ogromne zapasy wosków i samplerów, że wybór był na prawdę ciężki :D
Pomogła mi Amelka i wrzuciłyśmy do kominka pół tarty zapachu Yankee Candle - Meadow Showers. Producent zapewnia, że jest to zapach porannej rosy, ale czy na pewno?


Wosk na sucho pachnie bardzo świeżo i przyjemnie. Ma piękny zielony kolor i naklejkę, która od razu mi się spodobała. 
Gdy wosk dobrze się rozgrzał w całym pokoju unosił się świeży, przyjemny zapach. Czuć w nim proszek do prania i świeżo skoszoną trawę. Jest to bardzo czysty zapach. Przypomina mi on letnie dni z czasów dzieciństwa, kiedy mama wieszała pranie w ogrodzie <3 Nie jest przytłaczający i nie boli od niego głowa. Bardzo przyjemna, lekka i świeża kombinacja.


Wosk ten udało mi się kupić na grupie sprzedażowej Yankee na FB. Szkoda, że zapach nie jest u nas dostępny w regularnej sprzedaży, chętnie kupiłabym dużą świecę. Jeśli będę miała możliwość gdzieś go kupić to zrobię zapas tego zapachu. 


Swego czasu był dostępny na Goodies.pl w postaci wosku słoiczka. Niestety teraz nigdzie go nie widzę. 

Macie swoich zapachowych faworytów na upalne lub burzowe dni?

7 komentarzy:

  1. Zapach świeżo skoszonej trawy... Od razu mi się przypomina dzieciństwo, kiedy kosili trawę pod blokiem, a oczywiście zaraz z dzieciakami wyskakiwałam na dwór i kopałam w poukładane stosy. Człowiek był głupi i miał uciechę, że robi komuś na złość... xD

    OdpowiedzUsuń
  2. W ostatnim czasie już nawet zapomniałam o woskach YC. Swego czasu paliłam cały rok, jednak wraz z początkiem tego zaprzestałam. Zapach świeżo skoszonej trawy uwielbiam, choć to dla mnie kompletna nowość w kolekcji YC :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. These may incorporate elements of chlorhexidine and cetylpyridium
    which consist in the materials during these mouth flushes.
    Necrotizing periodontitis or NUP: This type of
    gum disease is a member of chronic tooth pain,
    foul breath, ulcer in gums and injury to the jaw bone.
    Poonam Monga Nagpal is not only the most effective surgeon within the tooth
    industry, but in addition focuses on Root Canal procedure.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi, I do think this is a great website. I stumbledupon it ;) I may come back once again since I saved
    as a favorite it. Money and freedom is the greatest way to change, may you
    be rich and continue to guide other people.

    OdpowiedzUsuń