niedziela, 31 stycznia 2016

Pianki od Semilac :) 128 - Pink Marshmallow.

 Witajcie :*

W ostatnim dniu stycznia tego roku przychodzę do was z kolejnym paznokciowym postem :)
Tym razem będzie dużo jaśniejszy kolor hybrydy, pojawi się także malutka cyrkonia i efekt syrenki ;) Jeśli jesteście ciekawi, jak prezentuje się nowość marki Semilac o nazwie Pink Marshmallow, to serdecznie zapraszam na dalszą część wpisu.



Obecnie marka Semilac szaleje z nowościami i strasznie ciężko zdecydować się na kolor jaki wybrać. Najchętniej to wzięłabym wszystkie dostępne i zmieniała paznokcie codziennie na inne ;)
Ale niestety nie mam tak dobrze ;)


Kolorek 128 ma piękną nazwę. Pink Marshmallow, kto nie zajadał się tymi piankami? ;)
Jest to delikatny, rozbielony dziewczęcy róż, dużo osób mówi że to różowy odpowiednik Biscuit, ja nie mogę ich porównać ponieważ nie posiadam obu hybryd. Jest to dość chłodny kolorek, pięknie prezentuje się solo jak i z innymi kolorami. Ja miałam ochotę na mani w jednolitym kolorze, dodałam tylko efekt syrenki na kciuk i palec serdeczny, na środkowy nakleiłam cyrkonię.


Pełne krycie uzyskałam po trzech bardzo cieniutkich warstwach, prawdopodobnie dwie grubsze dałyby taki sam efekt, ja jednak dla otrzymania lepszej trwałości maluję paznokcie na prawdę cieniutko a więcej warstw.


Obawiałam się że tak jasny kolor odbarwi się np: podczas obierania marchewki czy np u mnie podczas rozpalania w piecu. Ręce mam często całe w sadzy a jak widzicie na pazurkach nie ma zabrudzeń, bardzo duży plus za to <3




Lakier o pojemności 7 ml kosztuje 29 zł. Zamówicie go TUTAJ (klik)
Dajcie znać jak wam się podoba ten kolor, dla mnie jest przepiękny i będę często do niego wracać niezależnie od pory roku :)
Chciałabym was także podpytać z jakim kolorem byście go połączyły?

Udanego wieczoru wam życzę :*
Pozdrawiam.

33 komentarze:

  1. Idealnie pasuje dla panny młodej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Uwielbiam takie delikatne, pastelowe kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten kolor, jest śliczny! Połączyłam go u koleżanki z miętowym stemplami i z szarym jednym paznokciem, numerek 105, wyszło super:)A efekt syrenki wygląda genialnie na tym kolorze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie będę uczyć się odbijać stempelki :D Mam ochotę zakupić więcej efektów w pyłku, bo robią piękny efekt.

      Usuń
  4. Zawsze mi się wydawało, że mi się takie kolory nie podobają, jednak po tym poście zmieniam zdanie. Piękny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy tak jasny kolor, teraz pora dokupić więcej bo jednak mi się spodobał efekt :)

      Usuń
  5. u mnie obecnie identyczny mani :) tylko cyrkonii brak :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny jest ten odcień. Na pewno go sobie zakupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie bardzo podobny do biscuit :D <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest piękny ;) też go mam i zachwyca mnie za każdym razem gdy maluję nim paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie bardzo podobny do Biscuit;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ten kolor, jest taki delikatny i idealny na co dzień. Sama rozważam jego zakup lub zakup Biscuit - wydaje mi się, że są podobne do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny efekt, mani idealny na ślub :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny delikatny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny kolorek, idealny w moim guście. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. uroczy, na paznokciach wygląda genialnie, piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudeńka, takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kolorek :)
    bardzo delikatny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny kolor :)
    Ja nie mogę się doczekać kiedy przyjdzie w końcu moja lampa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ piękny jest ten kolor. Uwielbiam takie odcienie na swoich pazurkach :)
    Nic dziwnego, że nałożyłaś 3 warstwy, kolor jest tak delikatny :)
    A ten diamencik dodał uroku <3
    Mega!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolorek, taki delikatny i kobiecy :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja zamierzam kupić lampę i lakiery, ale jeszcze nie wiem z jakiej firmy. :-)

    OdpowiedzUsuń