wtorek, 25 marca 2014

Marion - Olejki orientalne - Migdały, dzika róża.

Witajcie :)

Ostatnie dni przeleżałam w łóżku z jakimś paskudnym wirusem :( Wymęczyło mnie okropnie i na dodatek coś teraz na ustach wyskoczyło... Dzisiaj wirus jakby powrócił ale jeszcze silniejszy.. Wiosna mnie chyba nie lubi...

Dzisiaj przychodzę do was z recenzją olejku do włosów, który kupiłam jakiś czas temu w Drogerii Natura. Używałam go sumiennie po każdym myciu głowy i coś już mogę wam o nim powiedzieć.



Olejek zamknięty jest w przezroczystej, plastikowej buteleczce, z pompką, która dozuje niewielką ilość kosmetyku przy jednym naciśnięciu, mi na włosy o długości lekko za ramiona wystarczają dwa naciśnięcia, przy trzech już jest za dużo.


Olejek ma nawilżyć nasze suche włosy, po zimie kondycja nie jest najlepsza więc trzeba bardziej dbać o fryzurkę. Ja swoje włosy powinnam nawilżać, choćby i nawet z tego względu że farbuję je na jasny blond.
Stosując olejek 3-4 razy w tygodniu zauważyłam niestety tylko fakt że jest dużo mniej rozdwojonych końcówek, włosy jednak nie są jakieś mega nawilżone i miękkie. Co prawda jest dobry jako osłona dla włosów przed czynnikami jak wiatr czy słońce, ale tylko i wyłącznie tyle z mojej strony dobrego o nim.



Konsystencja oleista ale nie lepka, zapach jest słabo wyczuwalny jednak przyjemny, na mokrych włosach nabiera intensywności , nie utrzymuje się długo a szkoda. Jest wydajny zostało mi ponad pół opakowania i nadal będę stosować, po maskach i odżywkach żeby zabezpieczyć włoski. Olejek jest dostępny w czterech wersjach i kupię kolejne może lepiej zadziałają, a cena wręcz zachęca do kupna ;)

Cena : Ja za swój zapłaciłam 4,99 zł na promocji normalnie kosztuje ok 6-7 zł
Pojemność : 30 ml
Dostępność : Drogerie Natura
Moja ocena : 3/5

Przypominam jeszcze o rozdaniu na moim blogu które trwa do 9 kwietnia :):*

Oraz zapraszam do sklepu www.cocolita.pl na wiosenne makijażowe zakupy, świetne promocje do 30.03.14 ;)

Miłego dnia :*

22 komentarze:

  1. Trzymaj się kochana i wracaj do zdrowia:*
    Co do olejku to ja akurat stosuje tylko na same końcówki bo niestety na moich włosach nawet w małych ilościach takie specyfiki działają tylko na niekorzyść wyglądu estetycznego;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:* Oj tak, ja już raz za wysoko nałożyłam i włosy były tłuste...

      Usuń
  2. Te olejki zdobywają sporo przychylnych opinii, o końcówki trzeba dbać, więc może się kiedyś skuszę na którąś buteleczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cena super;) naprawdę zachęcająca;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymaj się Kochana i nie daj choróbsku żadnemu! Co do olejku, to mam, zakupiłam ale męczę na razie jeszcze jedwabie- sztuk 3 i marion z arganem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś teraz lepiej się czuję :* Ja jedwab też używałam i chyba do niego wrócę :)

      Usuń
  5. O ciekawy ten olejek, a i cena bardzo korzysta
    Powrotu do zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam gorąco olejek arganowy z mariona, on mega nawilża moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam inną wersję i sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowiej :D
    Szkoda, że nie podałaś składu tego olejku, ciekawa jestem, co do niego pododawali :P
    Również lubię robić zakupy na cocolita.pl, w kwietniu mają mieć w sprzedaży nowe sleek`i :D
    Co do pytania o sztuczne rzęsy na moim blogu- zakupione były w chińskim markecie :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Do zabezpieczenia końcówek wydaje się idealny. Jak spotkam to kupię, bo cena fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam olejek tej firmy ale z olejem ze słonecznika i jojoba. Moje doświadczenia są identyczne - fajnie ochrania i tyle tego niestety.
    Zapach jest bardzo przyjemny. Zużyłam już ponad pół opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet nie wiedziałam, że Marion ma taki olejek w swojej ofercie. Kiedyś miałam z tej firmy kurację z olejkiem arganowym 7 efektów, byłam zadowolona, myślę, że po te olejki orientalne też kiedyś sięgnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie na szczęście te olejki nie kusiły i bardzo się cieszę, bo dużo niepochlebnych recenzji już o nich czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Olejek prezentuję się pięknie,ja obecnie używam olej arganowy:)
    Ps. Mam nadzieję,że już wyzdrowiałaś??jak nie to życzę szybkiego powrotu do zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie się super 100 % olej kokosowy sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń