środa, 27 sierpnia 2014

Jak zamówić YC z Ameryki ?

Witajcie :)

Swego czasu miałam ochotę zamówić kilka zapachów ze strony http://www.yankeecandle.com/, które są u nas niedostępne. Napisała do mnie pewna blogerka, która miała mi pomóc jak będzie robić dla siebie zamówienie, no i niestety na obietnicach pomocy się skończyło bo nie odpisuje na moje maile.

No cóż może ktoś mi pomoże i spróbuję sama zamówić tylko na prawdę nie wiem z czym to się je :D
A wiem że dziewczyny zamawiają słoje i woski bo taniej wychodzi, tylko nie orientuję się ile wysyłka do PL kosztuje bo nie znalazłam tam nawet opcji wysyłki do naszego kraju.

Mam ochotę między innymi na takie zapachy :






Ciekawi mnie też z jakich stron można je zamówić do nas oprócz tej, którą wymieniłam wyżej. 

Bardzo proszę o kontakt na maila katarzynakukulska@poczta.fm osoby które robią zamówienia i mogą pomóc mi wytłumaczyć jak złożyć zamówienie.

A ja robię kubek gorącej czekolady i uciekam do łóżka bo pogoda jest dziś okropna, a ból głowy nie do opisania....

Miłego dnia wam życzę :*

18 komentarzy:

  1. Z przyjemnością bym Ci pomogła ale jestem zielona w zamawianiu wosków :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj zamówienie robiła Ania z bloga http://swirlpearls.blogspot.com/ wiem, że ona zamawia przez jakiegoś pośrednika ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj, teraz małe świece wychodzą po 15 zł i się nie załapię :(

      Usuń
    2. Jakbyś ten post napisał wcześniej to dałabym Ci znać o zamówieniu :( ja wzięłam kilka wosków

      Usuń
  3. ja też bym chętnie zamówiła z zagranicy

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana nie wiem sama, ja najczęściej wszystko kupuję na eBay, ale widziałam świecie w Tk Maxx i może uda mi się znaleźć jakieś fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym chętnie poczytała o etapach takich zamówień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja droga, sama chciałam tam zamówić, ale niestety na ich stronie wyczytałam, że w sprawie wysyłki do Europy, przekierowują na stronę Brytyjską...a tam ceny są wyższe niż w USA :/ Zostaje eBay, ale to też różnie bywa. Kiedyś zamówiłam na eBayu lakiery i mi nie doszły...polecam grupę na fejsbuku https://www.facebook.com/groups/341288602687236/ Tam dziewczyny wymieniają i sprzedają świece YC, często te niedostępne w PL :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety też nie umiem pomóc:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    I ask you to follow our blog! thank you
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************

    OdpowiedzUsuń
  9. Też bym sobie zamówiła, bo kuszą mnie od dłuższego czasu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bym pewnie tez zamowila :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Również bym tam chętnie zamówiła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia! :)
    Zapraszam:
    http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama chętnie bym się dowiedziała

    OdpowiedzUsuń