czwartek, 19 kwietnia 2018

Pachnące nowości - Goodies.pl

    Dzień dobry kochani! Uwielbiam świece zapachowe od Yankee Candle. Ale zanim kupię duży słój, muszę poznać zapach, oczywiście nie obowiązuje to limitek, te biorę w ciemno. :D Nie tak dawno na rynku pojawiły się nowe zapachy z letniej kolekcji Q2 2018 - Just Go... Te zapachy wzięłam dla siebie w woskach i będę testować już dzisiaj pierwszą tartę. Jednak wisienką na torcie tego zamówienia są dwie świece, które po prostu musiałam mieć. ;)



Raindrops na sucho jest mega świeży i wodnisty. Mam nadzieję, że w paleniu nabierze mocy. Early Spring Bloom to ciepły kwiatowo-perfumeryjny zapach. Obie świece mają piękna naklejki i świetnie prezentują się na półce. 


Q2 2018 - Just go... to najnowsza kolekcja zapachów marki Yankee Candle. Bardzo wakacyjne zapachy, które mają nas przenieść w różne zakątki świata. 

Coconut Splash - to raj dla fanów kokosowego orzeźwienia;
Misty Mountains - w górach spowitych mgłą możemy spodziewać się rześkiego powietrza, w którym dominują drzewne, sosnowe nuty z domieszką mięty i lawendy; 
Tropical Jungle - to zapach tropikalnych owoców doprawionych orzeźwiającym hibiskusem; 
Warm Desert Wind - ciepły wiatr pustynny kojarzy mi się nieco z Egyptian Musk. Tym razem Yankee postawiło jednak na orientalny zapach kadzidła, bawełny i paczuli.


Na sucho zdecydowanie faworytem jest zapach Tropical Jungle, dlatego jako pierwszy powędruje do kominka. Chciałabym, aby ta kolekcja przypadła mi do gustu tak samo jak wiosenna. 

Zamówienie składałam na Goodies.pl i polecam wam bardzo ten sklep, szybka realizacja zamówienia, gratisy ( u mnie to był wosk YC Festive Cocktail ) bardzo dobrze zabezpieczone świece. 

Właśnie zobaczyłam, że ma pojawić się w sprzedaży kolejna limitowana wiosenna świeca :o Muszę ją mieć... Sprzedam nerkę. :D Zdjęcie zapożyczone z FB Yankee Candle.



Miłego dnia wam życzę i mocno was ściskam :*

6 komentarzy:

  1. wspaniałości,ja nigdy nie miałam żadnej świecy yankee, zamawiam tylko woski

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne nowości. Zazdro! Ja dziś zamówiłam dużą tropical jungle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też polowałam na te dwie świece, ale wąchałam je w sklepie i na sucho mocno mnie rozczarowały. Jeżeli chodzi o just go, myślałam, że nie znajdę nic dla siebie, a spodobały mi się wszystkie zapachy.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swiec od Yankee jeszcze nie miałam, ale lubię ich woski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świeczko maniaczka :D
    Ta Raindrops mnie zainterseowała!

    OdpowiedzUsuń