wtorek, 15 października 2019

Kringle Candle - Far Far Away

   Cześć robaczki :) Pora nadrabiać zaległe posty z zapachami. :D 

Nie będę ukrywać, że stałam się fanką "męskich" zapachów. Secrets, Grey, Far, far away, to jedne z kilku zapachów, które bardzo lubię i ciągle do nich wracam. Mogłabym je palić na okrągło, gdyby nie to, że ciągle kupuję nowe zapachy do testów. 


Kringle Candle Far, Far Away - jest to zapach, którego premiera była na jesień 2018 roku.

Opis producenta:

"Daleko, daleko stąd... już dziś możesz uciec myślami gdzieś daleko przy tym kojącym zmysły zapachu. Pozwól sobie na chwilę wytchnienia, wycisz myśli i ciesz się aromatem, który skrywa w sobie czyste promienie słońca, świeże powietrze, lekkie cytrusowe aromaty i piękne tajemnicze nuty egzotycznego drewna."

 Nuty zapachowe:
nuty głowy: pomarańcza, petitgrain (olejek destylowany z liści drzewa pomarańczowego)
nuty serca: rozmaryn, szałwia
nuty bazy: mech dębowy, drzewo różane, wetyweria


Mnie kupiła etykieta, kto z nas nie marzył o tym, aby uciec gdzieś daleko, odpocząć i na chwilę zniknąć? Myślę, że każdy z nas choć raz w swoim życiu miał taką myśl.

Zapach jest piękny! Lekki, świeży i oczywiście czuć w nim męskie nuty. Nie jest bardzo mocny, jego moc określiłabym jako średnią. Jest bratem bliźniakiem zapachu Secrets tej samej marki, jednak dużo słabszy, ale o bardzo podobnych nutach zapachowych. Secrets niestety został już wycofany ze sprzedaży nad czym ogromnie ubolewam.


Jeśli macie ochotę kupić świece czy woski na umilenie sobie jesiennych, długich wieczorów to zaglądnijcie na Goodies.pl , wybór jest bardzo duży.

Zdarzyło mi się kilka razy zamówić dużą świecę, bez uprzedniego poznania zapachu. Teraz zawsze kupuję małe świeczki typu Daylight i później dopiero dużą świecę jeśli zapach przypadnie mi do gustu. :)

A wy jakie zapachy palicie jesienią?

Miłego dnia wam życzę, buźka :*

7 komentarzy:

  1. Ja zdecydowanie sięgam po słodkie zapachy. Teraz od kilku dni palę YC Frosty Gingerbread :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio nic nie palę, ale ten zapach jest interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za męskimi kompozycjami nie przepadam, u mnie króluje jedzeniówka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem maniakiem zapachow i kocham doslownie wszystkie nuty, czas na swiece i woski w pelni :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię różne zapachy, w zależności od nastroju :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie różnie z tymi zapachami, bardzo duża różnorodność w zależności od nastroju. Z Kringle mam kilka wosków o świąteczno - zimowych zapachach :)

    OdpowiedzUsuń