środa, 7 marca 2018

Mój drugi wygrany swop na Dresscloud.pl.

     Witajcie kochani! Dzisiaj będę się chwalić. :D Udało mi się wygrać przepiękny Swop na Dresscloud.pl. Gdy tylko zobaczyłam to cudo, od razu zapragnęłam go mieć i sypnęłam kryształami. Mimo moich obaw, ze mam ich za mało, udało mi się wygrać. Co prawda z niewielką przewagą, ale się udało. 
Jeśli ciekawi was co było w środku, to zapraszam na dalszą część wpisu.


Przepiękny czajniczek (imbryk?) marki Depot z białej ceramiki w uroczej czapeczce z pomponem skradł moje serducho. Gdy przyjechał kurier, wiedziałam że jest to mój wymarzony Swop, jego zapach było czuć z daleka. Nie wiem czym oni perfumują przesyłki, ale chcę mieć takie perfumy. <3


W środku znalazłam też opakowanie z zieloną herbatą, uwielbiam ją pić i bardzo się ucieszyłam gdy zobaczyłam to pudełeczko. Do czajniczka dołączona jest srebrna, serduszkowa łyżeczka. Lizak marki Semilac już znalazł nową właścicielkę. Musiałam podzielić się przesyłką z córeczką.



Uwierzcie mi, że na żywo wygląda jeszcze piękniej niż na zdjęciach. A zielona herbata jest przepyszna, piję ją codziennie, niestety już zostało mi tylko kilka saszetek. 



Jeśli chcecie dołączyć do społeczności jaką tworzymy na Dresscloud, to śmiało! Jest to genialny portal dla każdej kobiety, mnóstwo inspirujących zdjęć, ogorm wspaniałych i życzliwych osób. Jestem tam już ponad dwa lata i zaglądam codziennie.  


Swopy to taki bonus za aktywność i kryształki jakie otrzymujemy. To już mój drugi, teraz zbieram na kolejny. :)

Jak macie pytania odnośnie tej strony, piszcie na Dresscloud TUTAJ mnie znajdziecie.

Miłej środy wam życzę :*

10 komentarzy:

  1. Piękny ten imbryczek, zwłaszcza w kubraczku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam konto na dresscloud, ale już daawno nie używałam, ciągle o tym zapominam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny swop, gratuluję wylicytowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny czajniczek. Oczarowała mnie też łyżeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, ten dzbanuszek/ porcelanowy czajniczek jest przepiękny! gratuluję wygranej

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny swop! ❤ czajniczek jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy dzbanuszek i gratuluję wygranego SWOPA! ;-)

    OdpowiedzUsuń