piątek, 26 stycznia 2018

Blogokarnawał - część 2 - Upominki

   Ten post miał pojawić się jutro, ale nie mam co ze sobą dzisiaj zrobić i postanowiłam go napisać. 
W poprzednim wpisie wspomniałam wam, że przywiozłam baaardzo dużo dobroci ze spotkania blogerek. Organizatorki bardzo się postarały i jest mnóstwo perełek. Nigdy, nie testowałam tylu rzeczy od razu co teraz. :D Post ten będzie zawierał głównie zdjęcia, bez zbędnego pitu-pitu, na recenzje kosmetyków przyjdzie czas i pora. ;)












Popcrop - FB ( jedna paczuszka nie dotrwała do zdjęcia :D )


Fitomed - FB 




















Bourjois - FB






Jestem zachwycona tym wszystkim i kilka razy dziennie coś maziam, macam, wącham. :D Suplementy podzieliłam sobie na miesiące i obecnie zażywam biotynę, acerolę C, herbavet slim i piję młody jęczmień każdego dnia. Sama na pewno nie kupiłabym tylu suplementów. 

Może coś was szczególnie ciekawi i chcielibyście tego recenzję? Jeśli tak dajcie znać w komentarzu to będę recenzować dla was priorytetowo. ;)

Ściskam i życzę wam dobrej nocy :*


9 komentarzy:

  1. jejku, bardzo fajne prezenty szczególnie ta kolorowa, pozytywna torba

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo fajnych nowości do Ciebie trafiło. Kolorówka najlepsza :). Przyjemnego testowania :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo fajnych prezentów, miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same perełeczki, zwłaszcz ten szampon z Fanola, o którym słyszałam same dobre rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamy sporo nowości, sama nie wiedziałam od czego zacząć i tak samo testuje kilka produktów :)
    A suple hmmm- mam podobny patent, sprawdzę co działa. Młody jęczmień leżał na toaletce kilka tygodni, ale w końcu od 2 dni staram się go jakoś przełknąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja młody jęczmień już prawie kończę :) Spróbuj pić z sokiem, ja teraz doszłam do etapu picia z samą wodą :D

      Usuń
  6. Cosnature i jego różany zapach to poezja! :]

    OdpowiedzUsuń