poniedziałek, 19 listopada 2018

Zlot Lubelskich Straszydełek - Upominki

    Witajcie kochani. :* Tak jak wczoraj obiecałam, dzisiaj pokażę wam upominki ze spotkania blogerek w Lubartowie. Sylwia i Ola bardzo się postarały i przywiozłam ze sobą mnóstwo wspaniałych kosmetyków. 

Mydełko z logiem bloga skradło moje serducho i jest mi żal go używać. Chyba zostanie u mnie na pamiątkę. :)




























Sami widzicie, że jest tego sporo i mam co testować. Kilka kosmetyków już używam i jak wyrobię sobie o nich zdanie to się z wami podzielę. Jeśli chcecie być ze mną bardziej na bieżąco oraz wiedzieć co dzieje się w moim prywatnym życiu na co dzień, to zapraszam was na mój Instagram  oraz na Snapchat Kolorowemaliny :) 

A tutaj wracam i będę budować od nowa to co się posypało, mam nadzieję że z czasem będzie już tylko lepiej. <3

Życzę wam kochani spokojnej nocy :*

8 komentarzy: