wtorek, 31 października 2017

The Secret Soap Store - kokosowy balsam do ciała - coconow

    Mało mnie tutaj, ale niestety dopadło mnie choróbsko i nie obeszło się bez antybiotyku. Już bardzo dawno się tak źle czułam jak teraz. Dzisiaj w końcu już mogę jeść i nie mam gorączki, sił trochę wróciło to i nowy post się musi pojawić. A w nim przepysznie pachnący, kokosowy balsam do ciała marki The Secret Soap Store. <3 Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam wszystko co kokosowe i truskawkowe. :D 


Kokosowy balsam ma proste opakowanie z pompką dozującą. Wykonane jest z miękkiego, ale mocnego plastiku. Pompka dozująca działa bez zarzutu i nie zacina się.
Całość utrzymana jest w prostej i przyjemnej dla oka szacie graficznej. <3


Balsam ma biały kolor i lejącą, rzadką konsystencję. Pachnie obłędnie kokosem, ale tylko w buteleczce. :( Po rozprowadzeniu na skórze momentalnie się ulatnia i pozostawia jedynie bardzo delikatną woń. Po jego zastosowaniu nasza skóra jest rewelacyjnie nawilżona i przyjemna w dotyku. Już bardzo dawno jakiś balsam sprawił, że moja skóra była tak jedwabiście gładka. Jego lekka formuła nie pozostawia na skórze lepkiego czy tłustego filmu. Bez obaw możemy od razu założyć ubrania, nic się nie klei. ;)



Sładniki (INCI): Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Isostearyl Isostearate,  Dicaprylyl Ether, Glycerin, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Cetyl Alcohol,Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Sucrose, Cocos Nucifera (Coconut), Parfum, Cocos Nucifera (Coconut) Shell Powder, Coumarin.


Butelka zawiera 250 ml balsamu i kosztuje 49,99 zł. Kupicie go TUTAJ


Miałam ogromne nadzieje, że kokosowy zapach będzie mi umilał jesienne, długie wieczory. Szkoda, że tak szybko przestaje na skórze pachnieć. Ogromną jego zaletą jest to jak nawilża skórę, oraz to, że jest bardzo wydajny. Śmiało mogę polecić go osobom o suchej skórze, która potrzebuje ukojenia i regeneracji. Nie podrażnił mnie, ani nie uczulił. Używam go już dość długi okres czasu i widzę znaczną poprawę w wyglądzie skóry :o

Koniecznie musicie go poznać! ;)

22 komentarze:

  1. Lubię takie aromaty, szkoda, że ten się szybko ulatnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie nie jestem zwolenniczką zapachu kokosa w kosmetykach :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo zdrówka :) ciekawy produkt, szkoda jedynie, że zapach się ulatnia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przyda się ;) za to balsam nadrabia działaniem :)

      Usuń
  4. Piękna, prosta i bardzo zachęcające opakowanie, zdjęcia również - świetne są! :) Dużo zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia mnie zauroczyły ;) Są cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie się cieszę :) miło mi że się podobają :)

      Usuń
  6. moja siostra uwielbia kokosowe kosmetyki :D zabiła by za nie ;DD

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo ciekawie, chętnie go wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wszystko, co ma kokosowy zapach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że wracasz do żywych :* Balsam prezentuje się wspaniale! Szkoda tylko, że nie pachnie dłuuuugo <3 Uwielbiam zapach kokosa :)

    OdpowiedzUsuń