poniedziałek, 20 października 2014

Yankee Candle - Pink Sands

   Uwielbiam wszystko co pachnie i jest różowe :D Więc muszę wam powiedzieć kilka słów na temat zapachu, który jest bardzo chwalony i uznawany za bardzo ładny. Czytałam wiele opinii bardzo pozytywnych za nim ten wosk pojawił się u mnie i byłam strasznie ciekawa czy faktycznie jest to taki piękny zapach.



Zapach zaliczany jest do tych rześkich, powinnyśmy w nim wyczuć aromaty cytrusów, słodkich kwiatów i wanilii. No i powiem wam że zapach jest bardzo ładny ale jakoś ciężko dokładnie określić co w nim czuć. Zapach jest słodki ale świeży i taki ciepły otulający, czuć kwiaty ale nie są one na pierwszym planie, wanilia też jest lekko wyczuwalna jednak ja czuję w nim również banany... Banany to cytrusy? :D

Jest to bardzo intensywny zapach, który bardzo szybko wypełnia pomieszczenia w domu, tak, w domu nie tylko w jednym pokoju. Jest to na pewno zapach, który zawita u mnie w dużym słoju ponieważ nie boli od niego głowa, nie dusi i trafia w 100% w moje gusta. 1/4 tarty paliłam 2 razy i nadal jest świetnie wyczuwalny

W sumie to chciałabym się znaleźć na takiej plaży z różowym piaskiem o takim zapachu, ba chciałabym mieć taką choć jedną wydmę u siebie na ogrodzie. Na szczęście za marzenia nie karają, dostałabym dożywocie pewnie. ;)

Cena 7 zł / 22g.
Czas palenia : ok 8 godz.
Dostępność : Np goodies.pl TUTAJ

Znacie ten zapach? Powiedzcie co wy w nim czujecie :)

Dobranoc :*

13 komentarzy:

  1. Nie miałam go jeszcze, ale czuję się skuszona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest to jeden z moich ulubionych zapachów YC :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te zapach,często do niego wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba najpopularniejszy. Miałam go i początkowo nie lubiłam, ale potem mi się spodobał. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo a ja go nie miałam :< Kiedyś muszę go wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj też bym się chciała znaleść na takim piasku różowym.
    A banany to nie cytrusy :D Wiem, że chodzi taka opinia ale to mit :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super zakończenie, nie wiem czy ja chciałabym mieć wydmę w domu, byłoby dużo zamiatania

    OdpowiedzUsuń
  8. znam ten zapach ;) to był mój pierwszy wosk YC ;)

    OdpowiedzUsuń